Nezadovoljni spotom

AŽKZ: Žensko tijelo je seksistička promidžba

Slika nije dostupna
Autonomna ženska kuća Zagreb izrazila je nezadovoljstvo prikazanim promotivnim spotom Hrvatske kao turističke zemlje, u kojem je, kako navode, žena svedena samo na obline koje imaju funkciju prodati proizvod po bilo kojoj cijeni, a žensko je tijelo po tko zna koji put istaknuto kako seksistički promidžbeni materijal.

AŽKZ u priopćenju naglašava kako bi Hrvatska trebala biti društvo koje poštuje ženska ljudska prava na samo na deklarativnoj razini, nego i u svakodnevnom životu, pa tako i u slučaju kampanje Hrvatske turističke zajednice. Aktivistice AŽKZ također se pridružuju prijedlogu predsjednice Vlade Jadranke Kosor da se sporni kadar iz spota izbaci.

>> Stražnjica najmanji problem: 'Ne znamo kome se obraćamo'

>> Kosor: Nije korektno da se u spotu koristi ženska stražnjica

>> Bajs: Premijerka je rekla što misli, ali stručnjaci će odlučiti