Iz HŽ -a naglašavaju da nisu točni neki medijski napisi o neispravnoj signalizaciji na pružnom prijelazu.
Nesreća se dogodila na dionici pruge Jalžabet – Ludbreg, kod kolodvora u Ludbregu, kada je vozilo kojim je upravljao 68-godišnjak podletjelo pod teretni vlak na željezničko-cestovnom prijelazu osiguranom polubranicima te svjetlosnim i zvučnim signalima.
U priopćenju HŽ-a infrastrukture navodi se da su polubranici neposredno prije nesreće bili spušteni, a 68-godišnji vozač automobila zaobišao je osobna vozila koja su bila zaustavljena ispred prijelaza zbog upaljene signalizacije i nailaska vlaka.
Muškarac je potom vozilom udario u spušteni polubranik i krenuo preko pružnog prijelaza, nakon čega je podletio pod vlak koji se kretao iz smjera Varaždina u smjeru Koprivnice.
Vozilo je od siline udara odbačeno 150 metara izvan kolnika, a vozač je u nesreći ozlijeđen i prevezen u varaždinsku bolnicu.
Ako su polubranici spušteni, spušteni su s razlogom
Iz HŽ infrastrukture naglašavaju da nisu točni neki medijski napisi o neispravnoj signalizaciji. Dodaju da je u proteklih mjesec dana ovo već drugi slučaj nepoštivanja signalizacije i naleta vlaka na cestovno vozilo na prijelazu s polubranicima.
Na spomenutome željezničko-cestovnom prijelazu od 2010. dogodila se jedna nesreća s jednom lakše ozlijeđenom osobom te 12 lomova polubranika, priopćili su iz HŽ infrastrukture vezano za nesreće koje se odnose na spomenuti pružni prijelaz u Ludbregu.
"Još jednom šaljemo upozorenje vozačima, biciklistima i pješacima da dodatno pripaze kada se približavaju prijelazima preko pruge. Ako su polubranici spušteni, spušteni su s razlogom – jer nailazi vlak. Ako su upaljeni svjetlosni i zvučni signali – nailazi vlak. Ako se ispred prijelaza nalaze znakovi STOP i Andrijin križ, obvezni su zaustaviti se i provjeriti nailazi li vlak", naglašavaju iz HŽ infrastrukture.