875 KS i 875 kg

Sebastien Loeb i njegova zvijer spremni za Pikes Peak

Peugeot 208 T16 trkaći automobil za Pikes Peak je spreman. Pogledajte kako ga je Sebastien Loeb provozao i što je rekao nakon par krugova za upravljačem fenomenalne zvijeri.

Kada je Sebastien Loeb helikopterom stigao na strogo čuvanu trkaću stazu u La Ferte-Vidame na sjeverozapadu Francuske, relijaška zvijezda vjerojatno je mislila da ga čeka još jedno rutinsko testiranje. Nakon tek nekoliko krugova po stazi u novom Peugeotovom automobilu, shvatio je da se radi o nečemu posve drugačijem od bilo čega što je dotad vozio.

''208 T16 Pikes Peak je raketa! Toliko je jak! Prvi put kad ga vozite, svaka brzina vas gotovo ostavlja bez daha. Promjene brzina su totalno brutalne a treba tek malo vremena da se predvide nenadani trzaji. Na to se lako naviknuti, ali je bilo prilično zbunjujuće u početku,'' kaže rally prvak, Sebastien Loeb.

Ovog Francuza teško je iznenaditi jer je vidio gotovo sve na nekim od najzahtjevnijih rally staza na svijetu, ali malo je reći da je ostao iznenađen nakon što je dobio priliku provozati Peugeot 208 T16 Pikes Peak. ''Nikada nisam vozio ništa što ubrzava tako brzo!'' kaže Loeb. ''U nižim brzinama, čak niti Formula 1 ne dostavlja maksimalnu snagu motora. Međutim kod Peugeota to je stalno bam, bam, bam, kako se brzinomjer miče od mrtvog starta prema gore. Zahvaljujući svom pogonu na sva četiri kotača i turbo motoru, kretanje od nule je jednostavno fenomenalno! Nađete se u šestoj brzini na 240 km/h a da niste niti primjetili!'' dodaje Loeb.

A doista, s vremenom ubrzanja od 0-100 km/h od 1.8 seknudi, Loeb nije pretjerivao. Peugeot 208 T16 Pikes Peak ostavio bi bolid Formule 1 u prašini...

Ali nije samo sustav prijenosa ostavio jak dojam na relijašku zvijezdu. ''Zahvaljujući aerodinamičkim svojstvima i velikoj potisnoj sili te širokim gumama, kočiona snaga je isto nevjerojatna,'' rekao je vidno uzbuđen i dodao: ''Zapravo, cijeli paket je kombinacija onog najboljeg od nekoliko svijetova: ima potisnu silu bolida Formule 1, široke kotače trkaćeg prototipa ''endurance'' serije i diferencijal poput WRC automobila...'' Ukratko, ovo je prava mješavina sastojaka koja će vam pružiti krila...

►►►   Kako izgleda izrada Audi Quattro S1 monstruma! (Pikes Peak)

►►►   Dacia Duster 'No Limit' (Pikes Peak)

Kad napokon dođe dan utrke do vrha Pikes Peaka na nadmorskoj visini od 4.310 metara, Sebastien Loeb morati će moći savladatai svaki trzaj i hir ovog čistokrvnog trkaća ako namjerava izbjeći mnoge zamke koje ga čekaju uzduž zavojite 20-kilometarske staze. Za to će biti potreban savršeno usklađen ritam između francuskog rally prvaka i ovog izuzetno jakog automobila.

Pikes Peak International Hill Climb (PPIHC) je utrka koja se vozi do vrha Pikes Peaka u Coloradu. Staza je dugačka malo manje od 20 kilometara tijekom koje vozači moraju savladati 156 zavoja i preći 1.440 metara nadmorske visine. Nekada se utrka vozila po šljunčanim ili makadamskim i betonskim površinama dok je u kolovozu 2011. godine cesta u potpunosti popločena te se kao rezultat toga sve utrke od tada nadalje voze isključivo po betonu.

Event počinje 24.06.2013. gdje će u šest dana natjecatelji pripremati svoje automobile i voziti kvalifikacije a sama utrka je na rasporedu u nedjelju 30.06.2013. godine.

 


Peugeot 208 T16 Pikes Peak – Tehničke specifikacije

Tip motora: V6 bi-turbo
Zapremnina: 3.2-litreni benzinski motor
Broj ventila: 24
Broj cilindara: 6 (60°)
Maksimalna snaga 875 KS
Okretni moment 883 Nm
Maksimalan broj okretaja 7,800 o/min

Tip prijenosa: pogon na sva četiri kotača
Mjenjač: uzdužno postavljen 6-stupanjski sekvencijalni mjenjač

Karbonska karoserija
Karbonski kočioni diskovi 380mm / 355mm
Gume: Michelin (31/71x18)
Dužina 4,500mm
Širina 2,000mm
Visina 1,300mm
Međuosovinski razmak 2,695mm
Zadnje krilo 2,000mm
Spremnik goriva 40 litara
Masa 875kg

Maksimalna brzina 240 km/h
0-100 km/h - 1.8s
0-200 km/h - 4.8s
0-240 km/h - 7.0s
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.