Speciale

Ferrari 458 Italia dobio 'hard-core' verziju

Ferrari je predstavio novu, brutalniju verziju svog modela 458 Italia koji su nazvali Speciale a novi model moći ćemo vidjeti na međunarodnom auto salonu u Frankfurtu u rujnu.

Za većinu ljudi, standardni Ferrari 458 Italia i više je nego što bi mogli očekivati od jednog superautomobila. Međutim, talijanski brend tradicionalno svako toliko pripremi posebnu verziju svojih najpopularnijih modela koja je unaprijeđena u pogledu performansi i osebujnog dizajna. Tako je rođen Ferrari 458 Speciale!

Novi Speciale ima više snage, manje kila i napredna aktivna aerodinamička rješenja. Ovaj je automobil istinski pripadnik linije specijalnih modela stvorenih za trkaće staze a podobnih za cestovni promet koja između ostalih uključuje 430 Scuderiju i 360 Challenge Stradale.

Da je ovo doista poseban automobil govori podatak da je V8 motor iz 458 Italia modela zapremnine 4.5 litara dodatno dorađen te sada dostavlja maksimalno 605 KS dostupnih pri 9.000 o/min te 540 Nm okretnog momenta dostupnih pri 6.000 o/min.

U Ferrariju kažu da je to njihov najsnažniji atmosferski V8 motor ikada, uspijevši postići 135 KS po litri zapremnine što je nadaleko najviša brojka ikada ostvarena kod atmosferskog motora u nekom cestovnom automobilu.

Mi bi tu dodali i podatak o najjačem V8 N/A motoru na svijetu koji pogoni Mercedes-Benz SLS AMG Black Series, koji iz V8 motora izvlači 622 KS ali iz 6.2 litre obujma za razliku od Ferrarijevog motora koji snagu izvlači iz 4.5 litre obujma.

►►►   Rimčev Concept One pokorio Ferrari 458

►►►   Upoznajte savršenstvo - LaFerrari

Čini se da je Ferrari još jednom pozvao Pininfarinu na suradnju ne bi li ove nove aerodinamičke elemente što skladnije i estetski ugodnije uklopili u vanjski izgled novog Speciale modela i zadržali visok estetski dojam koji krasi 458 Italiu.

Novi Speciale tako npr. dolazi s prednjim i stražnjim pomičnim aerodinamičkim krilcima koja se automatski prilagođavaju voznim uvjetima da bi se smanjio koeficijent otpora zraka i da bi se uravnotežila potisna sila.

Kod 458 Speciale modela Ferrari je uveo nešto novo. Takozvani Slip Angle Control ili SSC sustav pomaže da automobil ostane na svojoj optimalnoj putanji čime smanjuje tenzije i povećava zadovoljstvo u vožnji. Spomenuti SSC sustav unapređuje stabilnost tako što mijenja raspodjelu okretnog momenta na dva pogonska kotača putem svog E-diferencijala.

Ferrari 458 Speciale na vazi pokazuje 1.290 kg a uz dorađeni V8 motor do stotke ubrzava za tek tri sekunde dok brzinu od 200 km/h postiže za 9.1 sekundu. Speciale je uspio preći krug na Fiorano testnoj stazi za 1 minutu i 23.5 sekundi što je 1.5 sekundi brže od standardnog 458 Italia modela.

Naravno, dizajneri u Pininfarini nisu se mogli suzdržati da povuku prugu preko cijele dužine automobila kojom Ferrari razlikuje hard-core modele od svojih standardnih verzija.
 

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.