Snage nikada dosta. To su očito imali na umu stručnjaci iz AMG-a pa su već nabrijani 5.5 litreni V8 motor dodatno osnažili. Tako uz pomoč dva turbo punjača ova beštija na kotačima razvija punih 620 KS (standardno 536 KS) i 800 Nm okretnog momenta.
Ovaj potentan agregat uparen je sa 7-stupanjskim AMG Speedshift Plus 7G-TRONIC mjenjačem što omogućava Mercedesovom terencu prepoznatljivog klasičnog izgleda da od nule do stotke ubrza za 5,1 sekundu i dostigne elektronički ograničenu maksimalnu brzinu od 230 km/h.
Brabus je uz povećanje snage u novi tuning paket ubacio i novi set masivnih 23-inčnih alu-naplataka s dvostrukim krakovima i žuto obojana kočiona kliješta. Među ostalim treba također spomenuti i poseban ovjes za dodatnu udobnost u vožnji i ispušni sustav s podesivim radom ventila.
Unatoč činjenici da je snažniji od svog prethodnika, G63 troši skoro isto goriva zahvaljujući Start/Stop sustavu. Točnije, prosječna potrošnja kreće se oko 14.0 l/100km dok su emisije CO2 362 g/km. Pretpostavljamo da je to mjereno u tunelu, nizbrdo, bez upaljenih elektronika i putnika u automobilu!!!
U unutrašnjosti putnici mogu uživati u Designo kožnim presvlakama romboidnog uzorka i ukrasnim detaljima u Piano crnoj boji dok dojam zaokružavaju ekskluzivni tepisi.
Na domaćem njemačkom tržištu G63 prodavat će se po početnoj cijeni od 142,000 eura.
►►► Brabus doradio CLS Shooting Brakea
►►► Smart i BRABUS slave 10 godina suradnje
►►► Brabus Rocket 800 – najbrža limuzina na svijetu
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.