Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Brabus Rocket 800 – najbrža limuzina na svijetu

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Brabus proizvodi najbrže cestovno-legalne limuzine već dugi niz godina. Ova tradicija započela je 1996. s Brabus E V12 modelom koji je postizao maksimalnih 330 km/h, a sada nam donose novi projekt – Brabus Rocket 800!

Brabus nas već niz godina oduševljava monstruoznim limuzinama koje uredno prelaze 300 km/h maksimalne brzine. Krenuli su s modelom E V12 iz 1996. Godine, a priča se nastavila 2003. s E V12 Biturbo modelom, koji postiže čak 350 km/h.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Renault oduševio novim Espaceom Slika nije dostupna VW izbacio još jedan Golf – ovog puta kao Alltrack Crossover verziju

Tri godine kasnije nastao je Brabus Rocket, model temeljen na prvom izdanju Mercedes CLS modela, koji je proizveden u vrlo ograničenoj seriji. S posljednjim projektom popravili su svjetski rekord u maksimalnoj brzini na 365,7 km/h.

Danas nam njemački tuner predstavlja Brabus Rocket 800, visoko-performansnu limuzinu temeljenu na novom Mercedes CLS-u. Poput svojih prethodnika, novi Brabus Rocket 800 također pod haubom skriva 12-cilindrični motor visokog kapaciteta koji je dorađen prema specifikacijama 800 V12 Biturbo motora u Brabusovoj radionici.

Koristeći najnaprednije strojeve i nevjerojatnu preciznost vezano za svaki najmanji detalj, inženjeri iz Brabusa povećali su zapremninu motora s 5.5 litara na 6.3 litre.

Veći obujam postignut je ugradnjom posebne radilice s dužim hodom klipova, većim, kovanim klipovima i većim promjerom cilindara. Usisnici su također kompletno promijenjeni: hauba Rocket 800 modela ima ugrađen karbonski usisni sustav koji kanalizira zrak u motor preko žlijebova na prednjem dijelu automobila.

Još jedan posebni element je Brabus 800 Biturbo sustav koji se sastoji od dvije posebne ispušne grane s ugrađenim visoko-performansnim turbo punjačima, i četiri voda-zrak intercoolera. Visoko-performansni ispušni sustav od nehrđajućeg čelika s metalnim katalizatorima također je posebno razvijen za CLS-ovu konstrukciju.

Isto toliko zahtjevno bilo je ugraditi sam V12 motor i sve dodatne dijelove u modificirano kućište motora luksuzne limuzine. Brojne komponente morale su biti posebno projektirane kako bi sve sjelo na svoje mjesto.

Još jedno inženjersko čudo koje su proizveli Brabusovi inženjeri je novo-konfiguriran elektronički sustav u automobilu. Spomenuti sustav uključuje novu mapu koja doprinosi maksimalnoj snazi ali i brine da motor odgovara postojećim EURO 5 normama. Jednako važno bilo je prilagoditi i dinamičke sustave poput sustava protiv proklizavanja, ESP-a, ABS-a i Brake Assist funkcije.

Brabus 800 V12 Biturbo motor koristi tehnološki napredno motorno ulje koje dolazi od Brabusovog partnera ARAL što također doprinosi da motor radi u punoj snazi pri čemu dostavlja ukupno 800 KS na 5.500 o/min. Još fascinantniji je enormno velik maksimalni okretni moment od 1.420 Nm koji je dostupan čak od 2.100 o/min, međutim isti je elektronički ograničen na 1.100 o/min.

Brabusovi inženjeri prvi su put spojili ovaj tehnološki napredan motor sa 7-stupanjskim quick-shift mjenjačem. Brzine se mijenjaju putem polugica na upravljaču a može se prebaciti i na potpuno automatski rad.

Diferencijal s ograničenim proklizavanjem koji Brabus posebno proizvodi za svoje automobile moguće je podešavati a isti optimizira trakciju ovog automobila na stražnji pogon.

Brabus Rocket 800 postiže maksimalnu brzinu veću od 370 km/h čime je ovo i službeno najbrža cestovno-legalna limuzina na svijetu. Ovo dakako nije jedini element u kojem novi Brabusov projekt postiže vrhunske rezultate; ubrzanje od 0-100 km/h postiže za 3,7 sekundi, od 0-200 km/h ubrzava za 9,8 sekundi a od 0-300 km/h za 23,8 sekundi – a te su brojke jednostavno fenomenalne!

Kako bi ove nevjerojatne performanse bile postojane a automobil siguran, izvršene su opširne modifikacije i na aerodinamičkim komponentama, ovjesu i kočionom sustavu.

Poput svih ostalih Brabusovih dijelova karoserije za novi CLS, i prednji dio ROCKET 800 modela koji uključuje prednji spojler i rešetku hladnjaka također su razvijani u zračnom tunelu. Dijelovi karoserije za bolju aerodinamiku proizvedeni su od ultra-lakih ali i vrlo čvrstih komponenti od karbona.

Prednji spojler udomljuje velike usisnike za zrak i bočne otvore za protok zraka koji osiguravaju optimalan dotok zraka za hladnjak ulja i za prednje kočnice. Isto toliko važno je da ovi usisnici zraka povećavaju potisnu silu na prednju osovinu i pozitivno utječu na koeficijent otpora zraka.

Brabusovi bočni pragovi s integriranim LED svjetlosnim sklopovima usmjeravaju zrak uzduž bokova vozila prema stražnjim branicima koji su 40 mm širi u usporedbi sa serijskim CLS-om.

Za optimalnu aerodinamiku, Brabusov dizajn studio razvio je stražnje krilo i stražnji difuzor za karoseriju CLS-a. Bočni usisnici zraka na stražnjim branicima osim svoje očigledne funkcije zaokružuju sportski izgled vozila.

Visoko-performansno vozilo poput Brabus Rocket 800 modela očekivano ima i vrlo precizno podešen i tehnološki napredan BILSTEIN ovjes s mogućnošću podešavanja visine. Osim podešavanja visine, amortizeri na prednjoj i stražnjoj osovini imaju 10 različitih podešenja.

Maksimalno učinkovita zaustavna moć i garantirana dugotrajnost i pouzdanost kočnica čine temelj sigurnosnih karakteristika Brabusove rakete koja ima cijeli niz aktivnih sigurnosnih sustava.

Ventilirani kočioni diskovi dimenzija 380 x 37 mm i 12-klipna aluminijska kočiona kliješta nalaze se sprijeda, dok su straga također ventilirani diskovi dimenzija 360 x 28 mm i 6-klipna aluminijska kočiona kliješta. Mogli bismo stoga reći da je kočioni sustav definitivno vrlo učinkovit i dugotrajan.

Nevjerojatna maksimalna brzina Brabus Rocket 800 modela elektronički je ograničena za cestovnu upotrebu na 350 km/h, a čak i s ovakvim ublaženim performansama, potrebne su visoko-performansne gume.

Tu u igru ulaze Continental, Pirelli i Yokohama, koji su ponudili pneumatike za 19-inčne Brabus Monoblock F kotače iz jednog komada. Na prednjoj osovini leže kotači dimenzija 9.5J x 19 s 255/35 ZR 19 gumama, dok su na stražnjoj osovini kotači jednakih dimenzija s 285/30 ZR 19 gumama.

Ergonomski oblikovan sportski upravljač s aluminijskim polugicama za promjenu brzina garantira savršen osjećaj, a još je ljepše vidjeti brzinomjer koji se zaustavlja na 400 km/h.

Interijer je rađen po mjeri i odražava Brabusovu filozofiju, a ne nedostaje ni Brabus Rocket 800 oznaka. Putnički prostor obiluje kožom i površinama u crnom premazu visokog sjaja a naslonjači za glavu imaju ušivene oznake Brabus i Rocket 800.

Za kraj dodajmo da masa automobila iznosi 2.415 kg, okoliš nam zagađuje sa 372 g/km CO2 a potrošnja se kreće od 11.1 do 23.8 litre 100 oktanskog goriva.

Ovaj vrlo poseban automobil koji se izrađuje po narudžbi stajat će oko 430.000 eura, a kupac za to dobiva službeno najbržu cestovno-legalnu limuzinu na svijetu. Mrak!

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene