Audi iznenadio posjetitelje Frankfurt Motor Showa konceptom zvanim Nanuk

Audi je odlučio iskoristiti Frankfurt Motor Show da javnosti predstavi svoj novi Nanuk Quattro Concept.

Ovaj crossover koncept donosi kombinaciju dinamičnih voznih karakteristika specifičnih za visoko-performansne sportske automobile i proizvođačevu stručnost u razvoju quattro pogona koji pruža jednako kvalitetnu izvedbu u cestovnim, trkaćim ali i off-road voznim uvjetima.

Audi je razvio Nanuk Quattro Concept izložbeni automobil u suradnji s dizajnerima iz tvrtke Italdesign Giugiaro. Konačan rezultat je sportski automobil za sve dobi i ukuse i za sve vozne površine koji se jednako samopouzdano osjeća na trkaćoj stazi kao i na autocesti ili na zavojitim seoskim cestama, a užitak u vožnji pruža i u off-road uvjetima bilo na pijesku ili snijegu.

Konceptualni dvosjed pogoni novo-razvijeni V10 TDI motor postavljen uzdužno s prednje strane stražnje osovine. Ovaj moćni 5.0-litreni dizelaš dostavlja preko 544 KS i čak 1.000 Nm okretnog momenta pri vrlo niskih 1.500 o/min. Njegova twin-turbo jedinica uparena je sa 7-stupanjskim S-Tronic mjenjačem.

Audi Nanuk Quattro Concept na vazi pokazuje oko 1.900 kg. S takvim specifikacijama do stotke ubrzava za 3.8 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 305 km/h. Inovativan sustav upravljanja toplinom s odvojenim petljama za hlađenje i posebno reguliranom uljnom pumpom doprinose izvrsnoj potrošnji goriva od tek 7.8 l/100km.

Ovjes s dvostrukim potpornjakom nalazi se na prednjoj i stražnjoj osovini na čijim se krajevima nalaze 22-inčni kotači omotani gumama dimenzija 235/50 sprijeda i 295/45 straga. Karbon-keramičke kočnice mogu podnijeti vrlo visoke temperature te su izuzetno otporne na abrazije.

Podesivi zračni ovjes s elektronički kontroliranim amortizerima najnovije je što Audi pruža. Vozač može ručno prilagoditi odmak od tla u tri faze, na normalan odmak, 30mm niže ili 40mm više. Ovaj sustav također kontrolira visinu same karoserije ovisno o brzini vožnje i predviđenoj ruti na temelju podataka iz navigacijskog sustava. Tako, na primjer, na autocesti karoserija ostaje snižena čak i kad se Nanuk Quattro Concept kreće polagano. Ona se automatski podiže kad automobil skrene na makadamsku cestu.

Audi Nanuk Quattro Concept ima međuosovinski razmak od 2.710mm. U dužinu mjeri 4.541mm, u širinu 1.990mm a u visinu 1.337mm. Glavna struktura automobila jest proizvođačeva ultralaka, aluminijska Space Frame struktura. Komponente izrađene od karbonom ojačane plastike korištene su za izradu karoserije koja je obojana u Extreme Red boju.

Dinamična dnevna svjetla naglašavaju proizvođačev potpis kad se automobil upali a ista također služe i kao dinamični indikatori za skretanje. Nešto doista posebno jest što se događa tijekom promjene s kratkih na duga svjetla što omogućava Audijeva nova Matrix LED tehnologija. Kad se u vožnji koriste kratka svjetla, automobil izgleda čisto i otvoreno, a pomalo ščučureno i fokusirano kad su upaljena duga svjetla, kao divlja zvijer koja se sprema na napad.

►►►   Kako izgleda izrada Audi Quattro S1 monstruma!

►►►   Jel postoji brutalniji karavan?

Unutrašnjost izložbenog crossover koncepta čak je očekivano minimalistička. Arhitektura putničkog prostora podređena je instrumentnoj ploči. Karbonski otok naglašava cijeli kokpit i ukazuje na snažnu usmjerenost ka vozaču.

Svi kontrolni elementi, uključujući i prekidače za elektronički kontroliran zračni ovjes, okrugli gumb na dodir za navigaciju i multimediju te ručice za indikatore za promjenu smjera, smješteni su na središnjem grebenu i na upravljaču. Sjedala sa sklopivim naslonjačima, isturenim bočnim potporama i ugrađenim naslonima za glavu, također se mogu elektronički podešavati. Audi je u unutrašnjost ugradio i tzv. phone-box za punjenje mobilnih telefona.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.