Integralne žitarice štite srce

Unos integralnih žitarica povoljno djeluje na krvne žile i smanjuje rizik od srčanih bolesti, objavili su znanstvenici.

 
 
 
 
integralne žitarice
integralne žitarice

Prema novijim studijama, za to povoljno djelovanje zaslužan je magnezij u visokim koncentracijama, te vitamini B1, B6 i E te vlakna.

Osobe koje unose velik postotak integralnih namirnica ionako očito paze što jedu i imaju zdraviji odnos prema životu tvrde znanstvenici.

U Americi je dopušteno da se na proizvodima koji sadržavaju barem 51 posto integralnih žitarica, koje su zato siromašne ukupnim i zasićenim masnoćama i kolesterolom, smije napisati da smanjuju rizik od bolesti srca i nekih oblika karcinoma.

U skupini muškaraca i žena koji su sudjelovali u studiji o
aterosklerozi, objavljenoj krajem lipnja, oni koji su jeli najveće količine integralnih žitarica imali su najtanje stijenke karotidne arterije i najsporije zadebljavanje u razdoblju od pet godina, kaže autor Philip B. Mellen s medicinskoga fakulteta Wake Foresta u Winston-Salemu u Sjevernoj Karolini.

'Pojačano konzumiranje integralnih žitarica zdrava je i ukusna
prilika da reduciramo rizik od ateroskleroze i srčanih bolesti', kažu doktori Vasanti S. Malik i Frank B. Hu s harvardskog medicinskog fakulteta u uvodniku uz studiju.

  • Ispiši
  • Ocijeni:
  • ( glas(ova))

Komentari ( komentara do sada)

Komentiraj

tvoj komentar:

4933afbd46_60626498 Htio pregaziti policajce, zaustavili ga auto-škola i vozač SUV-a (Video: APTN)

27.5.2012 - Vozača koji je krivim smjerom ulice vozio neregistrirani automobil, policija nije mogla sama obuzdati pa su im pomogli drugi vozači, među njima i vozač auto-škole.

Dnevnik.hr na Facebooku