Zrakoplovna kompanija United Airlines konačno se u utorak ispričala putniku koji je nasilno izbačen iz jednog od njezinih zrakoplova u Chicagu, nekih 48 sati nakon incidenta koji je izazvao gnjev brojnih putnika.


"Najiskrenije se ispričavam putniku koji je brutalno izbačen iz zrakoplova. Nitko ne bi smio biti tretiran na takav način", napisao je generalni direktor Oscar Munoz u priopćenju.

"Preuzimamo odgovornost i poduzet ćemo sve kako bismo izgladili stvari", rekao je čelnik kompanije i dodao da "nikada nije kasno za dobro djelo".

Snimke koje su načinili drugi putnici i postavili na društvene mreže pokazuju kako osiguranje silovito izvlači putnika sa sjedala i potom ga vuče po podu zrakoplova do izlaza. Čuje se kako putnik zapomaže i vidi se kako su mu naočale pale na pola lica i kako mu je tijelo ogoljeno.

Munoz je u prvome pismu upućenom djelatnicima tvrtke putnika liječnika vijetnamskog podrijetla koji godinama živi u Sjedinjenim Državama nazvao "smutljivcem i agresivcem".

Takav odgovor dolio je ulje na vatru na društvenim mrežama i na burzi gdje su dionice Uniteda u utorak pale za gotovo 3 posto.

United Airlines je na prebukiranom letu iz Chicaga za Louisville želio "osloboditi" četiri mjesta za svoje zaposlenike te je pozvao dobrovoljce da odustanu od leta uz kompenzaciju. Kako se nitko nije odazvao pozivu, tvrtka je odabrala nekoliko putnika, a jedan od njih bio je nesretni putnik koji nije želio odustati od leta.

Prema putnicima muškarac koji je odabran za izbacivanje iz zrakoplova objasnio je predstavnicima United Airlinesa kako je liječnik koji ima sljedeće jutro naručene pacijente. Također, kazao im je da je odabran zato što je Kinez. Tvrtka nije željela objasniti kojom je metodom u ovom slučaju odabrala "dobrovoljce", piše New York Times.

Američki propisi dozvoljavaju tvrtkama da prodaju više karata nego što imaju sjedala i sada Uprava za prijevoz proučava je li United Airlines poštivao sve odredbe.

Šokantna snimka postavlja pitanje o uobičajenoj praksi prodaje previše karata i koliko su daleko zrakoplovne tvrtke spremne ići kako bi prodale sva sjedala. Bridges je kazao kako je posebno iritantno u ovom slučaju bilo to što je tvrtka pokušavala osigurati mjesta u zrakoplovu za svoje zaposlenike izbacivanjem putnika. (Hina)