Korak bliže

OTKRIĆE ZBOG KOJEG SMO NA IGLAMA "Ako igdje izvan Zemlje ima života, onda je to ovdje"

Znanstvenici su korak bliže otkriću izvanzemaljskog života.

Planet Proxima b, koji je otkriven u kolovozu ove godine, mogao bi biti dom i određenih oblika života. Naime, znanstvenici s Marseille Astrophysics Laboratory (CNRS) zaključili su kako se na planetu nalaze mora i kako bi čak mogao biti 'planet oceana' zbog velikih vodenih površina koje bi mogle biti duboke i do 200 kilometara. Voda na planetu 'podgrijala' je nade da bi Proxima b mogla biti i dom nekog oblika izvanzemaljskog života.

Novootkriveni planet je egzoplanet najbliži Zemlji, izvan našeg Sunčevog sustava. Vrlo joj je sličan, i po masi, tek je nešto veći, a udaljen je 4,22 svjetlosne godine. Kreće se oko Proxime Centauri, zvijezde koja je najbliža našem Sunčevom sustavu. Znanstvenici pretpostavljaju da bi temperatura na površini Proxime b mogla biti u razini onih koje su pogodne za život.

'Planet Proxima b nalazi se u orbiti zbog koje ima tekuću vodu na površini pa je logično da se postavlja i pitanje ima li života na njemu. Vrlo je vjerojatno da se tamo nalaze neki oblici života. Od tisuća egzoplaneta koji su otkriveni, Proxima b je najbolji kandidat za kojeg se može pretpostaviti da na njemu ima života', pojasnili su znanstvenici.

Ipak, prisutnost vode na Proximi b je za sada samo pretpostavka, a tako bi moglo ostati još neko vrijeme jer bi sadašnjim svemirskim letjelicama trebalo 70.000 godina da stignu do nje, piše Independent.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Plan B za iseljavanje sa Zemlje Stephen Hawking vjeruje da ćemo napustiti Zemlju – svjetlosnim prijevozom Slika nije dostupna Četvrti čovjek na Mjesecu: "Znam da vanzemaljci nisu bili na Zemlji, a evo i zašto..."