Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Festival oglašavanja

Vrhunska predavanja stranih predavača obilježila prvi dan IdejeX02 u Umagu

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
U Umagu je u tijeku festival oglašavanja IdejaX koji okuplja zvučna imena u svijetu oglašavanja.

Prvi dan nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX, koji se održava u Umagu obilježila su predavanja vrhunskih stranih predavača Davea Trotta, Natea Elliotta, Davea Chaffeya, Robbiea Doueka i Johna V. Willshirea, a iznimno posjećene bile su radionica Ureda Vlade RH za odnose s javnošću na temu izazova političke online komunikacije te okrugli stol o izazovima i prilikama TV oglašavanja u digitalnom okruženju na kojem su sudjelovali Zinka Bardić, Dražen Nikolić, Nevio Marasović, Siniša Waldinger i Davor Bruketa.

Pročitajte i ovo Ilustracija izazvali bijesne reakcije "Što je s ljudima? To je tako opasno": Deseci posjetitelja festivala uperili lasere u putnički avion Grad Umag o tihoj okupaciji Istre - 5 Problem "istarskih favela" Uzrujani Slovenci o optužbama da su okupirali hrvatsku obalu: "Mogu imati sve na svojoj zemlji, čak i raketu za Mars"

Alain Heureux, predsjednik europskog IAB-a istaknuo je u svom pozdravnom govoru na otvaranju festivala kako je u Hrvatskoj tek 10% budžeta za oglašavanje namijenjeno digitalnim medijma, što je u usporedbi s naprimjer Danskom, gdje je taj postotak 30% iznimno malo, što znači da postoji veliki potencijal koji hrvatsko tržište treba iskoristiti.

>> IdejaX: Hrvati su itekako kreativni!

Istaknuo je kako bi danas svaka marketinška kampanja trebala započeti digitalno i potom se širiti na ostale medije, jer ljudi najviše vremena provode na internetu te se mijenjaju načini kupovine, a u skladu s tim se moraju mijenjati i kampanje.

'Morate biti povezani sa svima koji su u dodiru s vašim brendom. Ako to ne učinite ne znam gdje će za pet godina završiti vaše poslovanje', poruka je stručnjaka za digitalni marketing Davea Chaffeya koji je sudionicima festivala dao nekoliko savjeta o strategiji na društvenim mrežama.

Strategiju je opisao u sedam važnih koraka, a svaka treba početi vizijom, poručio je Chaffey dodajući kako je bitno imati vlastitu strategiju koja se razlikuje od ostalih, slušati potrošače i znati upravljati ugledom kompanije te koristiti sve dostupne alate.

Nate Elliot, potpredsjednik tvrtke Forrester Research iz SAD-a, u svom je predavanju istaknuo kako je nužno za marketinške kampanje da uđu u eru interaktivnosti s potrošačima, te da brendovi moraju iskoristiti sve raspoložive interaktivne kanale za angažman kupaca s brendom kako bi u suradnji s i interakciji s kupcima ostvarili učinkoviti ekosustav brenda.
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene