Cilj dvodnevnog festivala je predstaviti i odabrati najbolje kreativne marketinške radove u klasičnom i online oglašavanju. Tu su i predavanja renomiranih europskih i svjetskih stručnjaka koji odaju kako kreativnošću nadmudriti konkurenciju. 'Posebnost ovog festivala je na naglasku na kreativnoj komunikaciji u tržišnoj utakmici', naglasio je Slaven Fischer, član organizacijskog odbora.
'Najbolji način na koji možete biti kreativni je da promjenite rutinu. Učinite nešto drugačije od onog što biste inače uradili. Promijenite zubnu pastu, krenite drugim putem na posao, pročitajte magazin koji inače ne biste', kazao je Doug Harris, marketinški savjetnik za elektroničke medije.
-
Neugodan susret
Spustio se u podrum i prestravio: "Prostrijelila ga je pogledom, a djelovala je zastrašujuće"
-
užas u Vrapču
FOTO Ovo je osumnjičeni za ubojstvo majke: Zadao joj je više uboda, a onda otišao u kafić
-
jezivo otkriće
Strava u podzemnoj garaži: Ubijena 19-godišnjakinja pronađena u prtljažniku automobila