Ovogodišnje atrakcije uključuju kulinarske spektakle, kušanje vina u ekstremnim uvjetima i razgovore o brendiranju Hrvatske kao vinske regije. Iz godine u godinu vina su se 'nosila' po svijetu, a danas ljudi dolaze k nama. Priča je to koja osim plasiranja proizvoda na međunarodno tržište uvelike produžuje turističku sezonu.
>> U Zagreb stigao i slavni kalifornijski vinar hrvatskog porijekla
'Nama treba jedan ventil naših vina prema van, treba nam intenzivnija prodaja kući, mislim da kući to najjednostavnije možemo napraviti kroz razvoj vinskog turizma, a vani ne možemo bez tog imidža Hrvatske kao vinske zemlje', rekao je organizator Vinistre Ivica Matošević.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.
-
Strahuju za sezonu
Stanovnici naše hit destinacije u panici: "Za nas ovo znači propast što se tiče iznajmljivača"
-
To će promijeniti gradove
Njemački mediji se raspisali o zabrinjavajućoj situaciji na Balkanu: "To je multietnička regija već stoljećima, no hoće li ovo izdržati?"
-
Sezona je pred vratima
Prošli mjesec su plaćali 15 eura, a sada čak 350: "Sramota za Hrvatsku"