Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Cijene umjerene i podnošljive

Recesija obuzdala divljanje cijena u turističkoj ponudi

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Turistički su djelatnici, čini se, shvatili da će gosti ovoga ljeta paziti na svaku kunu.

Drastičnih povećanja cijena na Jadranu nema. Trgovci i ugostitelji su se obuzdali, a ljetovanje bez naglih poskupljenja pozdravljaju i u Udruzi poslodavaca, ali i u Ministarstvu turizma. Kugla sladoleda u Malom je Lošinju između šest i osam kuna. Za kunu manje u sladoledu se uživa u Šibeniku. 'Mislim da je dovoljno. Nema nekakve konkurencije, međutim 5 kuna je sasvim pristojna cijena i nema potrebe dizati uopće', smatra Murtezan Murtezani, vlasnik slastičarne u Šibeniku.

Pročitajte i ovo Taksi Paprena cijena "Za 9 kilometara naplatio mi je čak 105 eura": Pogledajte nevjerojatno objašnjenje taksista Cijene ekskurzija; ilustracija - 1 Cijene samo rastu Sezona krizmi, pričesti, maturalaca i ekskurzija - sve je poskupjelo: Pogledajte na čemu se ne štedi

No u nekim turističkim mjestima cijene se ipak dižu. Ovisno o tome jeste li turist ili domaći, ali i o lokaciji. Tako je u centru Dubrovnika kava s mlijekom i do 18 kuna, kugla sladoleda čak 10 kuna, a pizza 60 kuna. 'Uvijek postoje ljudi koji će takvu robu kupiti i koji će možda platiti malo više, ali zato dobiju i malo bolje', kaže Dijana Ferizović, prodavačica iz Malog Lošinja.

U Zadru za sada drastičnih poskupljenja nema. 'Pokušalo se svih uvjeriti na povećanje kvalitete, ali zadržavanje postojećih cijena', ističe Stjepan Felber iz Turističke zajednice grada Zadra. Svi koji posjete Vis ili Mali Lošinj, neće biti neugodno iznenađeni cijenama voća i povrća. 'Mi kao proizvođači se ravnamo manje više prema cijenama sa kopna. Sama klijentela koja dolazi na ovaj otok je ljudi prosječne financijske moći', kaže Vesna Kuljiš, prodavačica s Visa.

U kriznoj godini razumne cijene pozdravljaju i u Hrvatskoj Udruzi poslodavaca. 'Mislim da neka pretjerana povećanja cijena nisu uopće u interesu hrvatskog turizma', naglašava Jako Andabak, predsjednik HUP - Udruge ugostiteljstva i turizma. Cijene u restoranima većinom su kao i prošle godine, a neki su ih počeli i spuštati. Recesijska je godina čini se, obuzdala želju turističkih djelatnika za brzom zaradom.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene