Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Visokoobrazovani

Kulturni turizam: Žele više od mora, zanimaju ih palače i povijest

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Čak trećina turista koji dođu u Split visoko je obrazovana, ima magisterije i doktorate, pokazalo je nedavno istraživanje splitskog filozofskog fakulteta.

A takvi gosti žele više od sunca i mora, oni žele i kulturu, povijest, umjetnost. I u svijetu je potražnja za kulturnim turizmom sve veća, stoga bi našu ponudu trebalo i poboljšati. Stara gradska jezgra, Dioklecijanova palača, ono je što najviše privlači turiste u Split. Antička povijest ostavlja bez daha pogotovo Amerikace. 'Za nas je najzanimljivije, jer Amerika nije toliko stara, vidjeti kako ste uzeli nešto iz Rimskog doba i onda gradili preko toga, napravili ste novu povijest na staroj,' rekla je Vivian, turistkinja iz SAD-a.

Pročitajte i ovo Kali, otok Ugljan "Ne znamo što će biti dalje" Kupili kuću iz snova na Jadranu, a onda je počela noćna mora: Zapalili im auto, otrovali mačku... Dubrovnik - 2 Niže cijene Zimi je omiljena destinacija Hrvata: "Da smo planirali, ne bi ovako dobro ispalo"

I nedavno istraživanje sociologa pokazalo je kako je gostima u Splitu najzanimljivija spomenička baština, a nakon toga, ipak manje, posjeti muzejima i galerijama. 'Palaču želimo vidjeti, ali muzeje ne. Lijepo je vrijeme, u muzeje idemo kad padne kiša.,' rekli su turisti iz Njemačke. No turistički informatori ipak sugeriraju gostima da iskuse i taj dio ponude. 'Najviše naglašavamo za gradski muzej, za etnografski muzej, za galeriju Meštrović i stvarno, oni nas poslušaju,' rekla je Zdravka Mamut iz Turističkog informativnog centra.

>> Interaktivne karte pomoći će turistima

Pozicija u središtu grada i cijena ulaznice od 10 kuna vjerojatno su razlozi što mnogi dođu u Muzej grada Splita. 'Htjeli smo nešto vidjeti i o povijesti Splita, a ne da samo idemo u trgovine,' rekla je jedna turistica iz Engleske. Ravnateljica tvrdi da je ove godine i veća posjećenost. 'Nakon usporedbi podataka za mjesec svibanj konstatirali smo da je posjećenost bila bolja nego lani, a to očekujemo i za cijelokupnu ovu sezonu,' rekla je Elvira Šarić Kostić, ravnateljica Muzeja grada Split. No dodaje kako bi sigurno u splitskim muzejima moglo biti i više turista, uz nužno poboljšanje marketinga. Možda onda i hrvatska kultura postane popularnija.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene