Obavijesti Video Pretražite Navigacija
SDP vs. HDZ

Društvene mreže - blagoslov i prokletstvo izbornih kampanja

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
SDP i HDZ već su lagano krenuli s borbom na društvenim mrežama.

Izborna kampanja, kao i pretkampanja, vodit će se i na društvenim mrežama. Provjerili smo koliko su stranke i političari uopće svjesni tog snažnog alata koji omogućuje izravnu komunikaciju s biračima i koliko ga koriste.

Pročitajte i ovo Rat objavama - 1 Fotomontaže Politički rat proširio se na internet: Hoće li pobijediti lord Voldemort ili Karaplenković? Slika nije dostupna Ne posustaju VERBALNI OBRAČUN NA TWITTERU - Još podbadanja između HDZ-a i SDP-a

Koševi su se posljednjih dana zabijali oko fotografije predsjednika HDZ-a Tomislava Karamarka, na kojoj se rukuje s košarkašima, a koja je nakon poraza od Češke uklonjena s njegovog Facebook profila. SDP je reagirao odmah.

Fotografija je vraćena uz drugačiju poruku.

 

[PODRŠKA] Tko ne zna prihvatiti poraz, pobjedu nije niti zaslužio. Mlada je to i perspektivna momčad. Uz uporan rad i...

Posted by Tomislav Karamarko on 13. rujan 2015

 

SDP je reagirao i na neprimjeren status svojeg manje poznatog člana o izbjeglicama.

SDP osudio Facebook objavu Dubravka Peroša: Njegov stav o izbjeglicama je sramotan

Dvije stranke, osim politički, razlikuju se i po aktivnostima na Twitteru. HDZ ima 2515 tweetova, i 1548 pratitelja. SDP 2975 objava i dvostruko više pratitelja, njih 3250.

'Morate odgovarati na teška, kritična i svaka druga pitanja, i to je bit stvari, da ste u mogućnosti da vam ljudi mogu reći što zaista misle o vama. Da, mi to radimo kontinuirano', kaže glavni tajnik SDP-a i direktor kampanje Igor Radovan. Ne čudi zato to što je upravo SDP-ova Marija Lugarić među najaktivnijim saborskim zastupnicima.

Odmah nakon nje je Jadranka Kosor. Objavila je 4228 tvitova, a ima 5976 pratitelja.

'Tko ne može u 140 znakova iskazati svoje mišljenje o najkompoliciranijoj poitičkoj temi, taj bolje da ni ne govori', smatra Kosor.

Sve popularnije su i videoporuke. Jedna takva, HNS-ova Srđana Gjurkovića, pregledana je gotovo 35 tisuća puta. U kampanji za predsjedničke izbore, oba kandidata komunicirala su s biračima na društvenim mrežama i bila izjednačena, pa će se bez sumnje i za sljedeće izbore dio kampanje odvijati upravo na društvenim mrežama.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene