Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Imago reklamna agencija apsolutni pobjednik Effie natjecanja

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
U Rovinju su dodijeljene nagrade za najučinkovitije marketinške kampanje, trijumfirao Imago.

Sinoć su u sklopu Dana komunikacija u Rovinju dodijeljene nagrade za najučinkovitije marketinške kampanje unutar zadnjih godinu dana – Effie 2015.

Pročitajte i ovo Edward Snowden POSTOJI LI JOŠ PRIVATNOST? Prije 10 godina uzdrmao je svijet: Edward Snowden na popularnom hrvatskom festivalu Osnivač najveće marketinške mreže Martin Sorrell (Foto: Dnevnik.hr) prvi posjet Martin Sorrell otkriva ključ svog uspjeha i savjetuje kako da mala Hrvatska bude vidljiva cijelom svijetu

Imago reklamna agencija, koja je na prošlogodišnjoj IdejiX odnijela titulu Agencije godine, sada je s osvojenom Grand Prix nagradom, dva Zlatna i jednim Srebrnim Effijem postala apsolutni pobjednik i dokazala da kreativnost njihovih kampanja donosi i najbolje prodajne rezultate.

Effie Grand Prix, kao i Zlatni Effie u kategoriji hrane je dodijeljen Čipi Čips kampanji CROmpiri koja na duhovit način, koristeći hrvatske stereotipe ističe jedinstvenost ovog proizvoda, a to je da sadrži 100% hrvatski krumpir.

Zlatni Effie je Imago osvojio za kampanju povodom 120 godina Saponije - ‘Nestale čarape’, a Srebrni Effie za kampanju humanitarnog karaktera ‘Suglasnik za život’ koja potiče ljude na javno pokazivanje stava o doniranju organa.

Zanimljivo je da su sve nagrađene kampanje ujedno ušle i u finale natjecanja
IdejaX i konkuriraju za kreativna priznanja, što dokazuje da je za učinkovitu
komunikaciju prije svega potrebna hrabra i kreativna ideja.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene