U registar potrošača "Ne zovi" moći će se upisati svi koji ne žele da ih se kontaktira putem telefona zbog prodaje i promidžbe.
Pročitajte i ovo
Oprez!
Povlači se proizvod pozitivan na salmonelu: "Ne konzumirajte ga, vratite ga"
Svinjogojstvo na koljenima
KAKAV APSURD: Domaći uzgajivači meso nemaju kome prodati, a UVOZ raste
''Vas ne smije nazvati niti jedan trgovac u svrhu promidžbe ili prodaje, ne smije vam ništa nuditi ili se reklamirati niti to smije završiti nekakvom novčanom obvezom ili ugovorom'', kazao je Ivo Majerski iz HAKOM-a.
Treba ispuniti obrazac i predati ga operatoru. Osobno, poštom ili e-mailom. Upis u registar za sve je potrošače potpuno besplatan, a kada zaživi, u registar će se moći upisivati i putem sustava e-građani.
Jesu li u registru, potrošači će moći provjeriti sami. Upisati mogu i fiksne i mobilne brojeve. I pozivima je kraj. A ako ipak primi pozive ''potrošač se može obratiti tržišnoj inspekciji ministarstva gospodarstva koja je nadležna u ovom slučaju, a ovisno o slučaju može biti pokrenut prekršajni postupak, a kazna je od 10 do 100 tisuća kuna.''
Baš ovakav registar posebno će zaštititi starije sugrađane. Jer oni su, kažu u udruzi Potrošač, najčešće izloženi pozivima.
''Jedino je što i stariji moraju nešto i napraviti da bi se mogli upisati da ih se ne zove, a to je predati zahtjev da ih se ne zove'', objašnjava Igor Vujović iz udruge Portošač.
Jednom upisan broj može se opet putem zahtjeva iz registra i izbrisati.