Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Prijatelj iz budućnosti

VIDEO: Nova Honda Civic

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Prilično neatraktivna, prošla generacija Civica, koja ni tržišno nije donijela ono što se od Hondinog kompakta očekivalo, 2006. je dobila nasljednika koji i danas izgleda kao posjetitelj iz budućnosti

Futuristički dizajn je od početka ili privlačio, ili odbijao kupce, ovisno o njihovim afinitetima, ali se jedno moralo priznati -nikog nije ostavljao ravnodušnim. Više reda radi, nego iz potrebe, u 2009. je Civic ušao s laganim redizajnom. Te sitne promjene su najviše pozitivnog donijele testitanoj Type S verziji.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Nacionalna prezentacija [VOZILI SMO] Honda Civic Facelift Slika nije dostupna Štedljiv i praktičan [TEST] Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC Sport

Zahvaljujući novoj masci i rubovima blatobrana, koji su sada u boji karoserije, djeluje znatno atraktivnije. Izgledom je potpuno na tragu Type R-a, pravog sportaša, pa ih je, na prvi pogled, lako zamijeniti. Broj manji naplatci, nedostatak stražnjeg spojlera, i crna podloga slova 'H' na masci su jedine bitne razlike. Minimalni zahvati na vanjskom dizajnu i onako atraktivnu Hondu učinili su još poželjnijom, pa posao nije bio uzaludan. Promjene koje su zahvatile unutrašnjost u skladu su s onima na vanjštini, dakle, minimalne.

Pomalo zbunjujuće rješenje

Ploča s instrumentima, zapravo svaki njen kat, dobio je nešto drugačije materijale posuđene iz Type R-a. Tako su sada ta dva trovratna podtipa Civica, po svemu slična. Rješenja na prednjoj armaturi su nekonvencionalna, i pomalo zbunjujuća, ali kvaliteti izvedbe i završne obrade nema prigovora.
Ono što moramo istaknuti su odlična prednja sjedala i sam položaj za upravljačem.

Lako se nađe idealna pozicija, a osim dizajnom, upravljač se može pohvaliti i zavidnom preciznošću. Agregat u nosu Type S-a dobio je nešto izmijenjeno upravljanje ventilima, ali je broj konja koje daje 1.8 litara, ostao isti - 140. Dovoljno da testni Civic ubrza do stotke za manje od devet sekundi i postigne deklariranih 205 na sat. Sa testnom potrošnjom od 8.3 litre nije ni proždrljiv. Ovjes je sportski podešen, tvrd I, na žalost, ima problema s amortiziranjem neravnina na našim lošim cestama. Nedostatak stražnjeg multilinka se osjeti na zahtjevnoj podlozi, što primjetno narušava udobnost.

Ipak, kako ovaj automobil i nije namijenjen udobnom prijevozu od točke A do točke B, to mu nismo previše zamjeriti.  Testni Civic zaslužuje pohvale za dizajn, motor, mjenjač, pa i vozne osobine, ali i jednu bitnu kritiku. Preskup je. Iako je vrhunski opremljen, 202 tisuće kuna je jednostavno previše. To je cijena koja zadire u područje kompaktnih sportaša, gdje je onda Civicovih 140 konja hendikep, bez obzira na opremljenost.

Emisiju Automotiv gledajte nedjeljom, u jutarnje programu Nove TV.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene