Nakon punih 88 godina u vlasništvu General Motorsa (GM) njemački proizvođač automobila prelazi u ruke grupacije PSA Peugeot Citroën. Dogovor o preuzimanju potpisan je još u ožujku, no tek je sada dobio sve potrebne suglasnosti.
PSA je veliki posao zaključio jučerašnjim stavljanjem potpisa na ugovor vrijedan više od dvije milijarde eura, ujedinivši time čak pet marki – Peugeot, Citroën, DS te novopridošli Opel i Vauxhall. Francuzi i Nijemci jako se vole u zadnje vrijeme na svim razinama, stoga nije skrivano zadovoljstvo, a prve najave otkrivaju da Opel neće mijenjati svoju filozofiju. Preciznije, najavljene su inovacije i tehnologije s potpisom „made in Germany“, kao i financijsko stabiliziranje i profitabilni rast od 2% do 2020. dviju novih marki u grupaciji, odnosno 6% do 2026. godine.
Predsjednik uprave PSA Carlos Tavares slikovito je opisao kako će Opel ostati njemački, a Vauxhall britanski brend, potvrdivši time kako će imati prilično slobodne ruke. Zadaća uprave bit će povećati udjel u prodaji na europskom tržištu i približiti se lideru – grupaciji Volkswagen.
Koje automobile nova suradnja prvo donosi na tržište? Pravu eksploziju očekujemo u predstojećem periodu, Crossland X već je predstavljen, Grandland X (na bazi Peugeot 5008) samo što nije stigao, a već se radi i na novoj Corsi koja je najavljena za 2019., dok će gospodarski sektor dobiti novi Combo.
Za kraj, s potpisivanjem ugovora PSA nastavlja suradnju s GM-om na razvoju električne mobilnosti. Uz to, Opelove tvornice i dalje će proizvoditi Buick i Holden, marke u vlasništvu GM-a.
Pred PSA grupacijom zanimljivo je razdoblje. Mogu li Peugeot, Citroën i Opel zajedničkim snagama pobijediti ranjeni Volkswagen, bit će jako zanimljivo pratiti.
-
Strahuju za sezonu
Stanovnici naše hit destinacije u panici: "Za nas ovo znači propast što se tiče iznajmljivača"
-
To će promijeniti gradove
Njemački mediji se raspisali o zabrinjavajućoj situaciji na Balkanu: "To je multietnička regija već stoljećima, no hoće li ovo izdržati?"
-
Sezona je pred vratima
Prošli mjesec su plaćali 15 eura, a sada čak 350: "Sramota za Hrvatsku"