Velik broj crnih rupa

ZABRINJAVAJUĆE OTKRIĆE Zbog 'crnih čudovišta' život na Zemlji neće biti moguć

Nova studija je pokazala da je svemir protkan milijunima crnih rupa, čime sve dosadašnje teorije padaju u vodu.

Britanski astronomi otkrili su čak pet novih crnih rupa za koje se do sad mislilo da su samo spojevi prašine i plina. Upravo to otkriće sugerira kako u svemiru postoje milijuni crnih rupa što je u potpunosti suprotno od onoga što se do sada mislilo.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Snimljeno NASA-inim i ESA-inim uređajima Pogledajte kako crna rupa proždire zvijezdu Slika nije dostupna Davno, davno Otkrili crnu rupu koja dovodi u pitanje sadašnje teorije njihova nastanka

Velike, supermasivne crne rupe koje u sebe uvlače sve što im se nađe na putu, sastavljene su od milijuna, možda milijardi sunca kompresiranih unutar crne rupe, piše Mirror.

Ogromna crna rupa probudila se nakon 26 godina sna

Do ovog otkrića, astronomi su došli proučavajući razinu zračenja u svemiru. Tako su otkrili da na 5 mjesta postoji velika količina X-zraka koje zapravo tvore crne rupe. Ta mjesta smatraju se centrima galaksija.

Zbog mogućnosti postojanja velikog broja crnih rupa, astronomi su izrazili zabrinutost od pojavljivanja istih u blizini našeg solarnog sustava. Snažna gravitacijska sila koju proizvodi crna rupa mogla bi ugroziti kretanje Zemlje, odnosno promijeniti njezinu putanju oko Sunca.

Moglo bi se dogoditi da se Zamlje udalji od Sunca što bi utjecalo na ubrzano hlađenje i veliki pad temperatura na Zemlji, a ukoliko dođe do približavanja Zemlje Suncu, temperature bi mogle porasti do granica u kojima život neće biti moguć.

'TEORIJA VELIKOG RASCJEPA' Opasno kozmičko finale objasnilo završetak našeg postojanja

'Dugo vremena smo smatrali da postoje supermasivne crne rupe skrivene prašinom i plinom, sada smo potvrdili sumnje. Otkrili smo da ih ima mnogo više, skrivenih od naših pogleda', rekao je George Lansbury, voditelj astronomskog centra ekstragalaksija, jednog od odjela NASA-e.

'Iako smo za sada otkrili pet skrivenih supermasivnih crnih rupa, kada statističke podatke podijelimo na čitav svemir, brojke koje iskaču, koje predviđaju moguće lokacije crnih čudovišta, su ogromne te otvaraju brojna pitanja oko toga što još možemo očekivati. ', kazao je Lansbury.