Styria, vodeća medijska kuća u Hrvatskoj, velikom nacionalnom marketinškom kampanjom predstavila je svoj novi proizvod - Mondo Internet Supershop. Radi se o online trgovini koja nudi veliki izbor roba iz širokog asortimana koji je trenutno podijeljen u deset kategorija - knjige, tehnika, zabava, moda, kozmetika, dječja oprema, igračke, sport, zdravlje i dom.
Styrijine medije, prije svega 24sata, Večernji list i Poslovni dnevnik, svakodnevno u Hrvatskoj koristi čak 2 milijuna ljudi – iskorak prema internetskoj trgovini prirodan je razvojni put za ovu medijsku kompaniju koja želi svojim korisnicima omogućiti dodatne servise i usluge, a svojim poslovnim partnerima ponuditi i novu prodajnu platformu.
Pročitajte i ovo
aktivisti greenpeacea
FOTO/VIDEO Iz INA-e se oglasili o curenju plina iz potonule platforme: "To je netočno i neutemeljeno"
kultura tužakanja
Hrvatsko novinarsko društvo objavilo rezultate ankete: "Hrvatska je najgora zemlja u Europi po pitanju tužbi protiv medija!"
Sigurnost prije svega
Mondo je kupcima dostupan od kraja srpnja, a sada se velikom nacionalnom kampanjom predstavlja svim hrvatskim potrošačima. Kampanja stavlja naglasak na sigurnost online kupnje i na povjerenje koje kupci mogu imati prema Mondu, ističući najjače adute ove online trgovine: sigurnost plaćanja, provjerene proizvode sa jamstvom i servisnom podrškom, brzu i povoljnu dostavu, kao i sa korisničku podršku koja će korisnicima stalno biti na usluzi i brzo reagirati sa kvalitetnim informacijama.
Zvonimir Mozer, direktor Mondo online trgovine, ističe da Mondo svojim odabirom proizvoda kupcima želi olakšati izbor i nuditi optimalno rješenje, a sve kroz jedinstveno iskustvo online kupovine - od trenutka posjete i kupnje na mondo.hr do isporuke proizvoda i postprodajnom podrškom. „Korisnička služba radi svaki dan od 8 do 24 sata i za sva pitanja imamo ne samo e-mail, već i besplatnu telefonsku liniju. Korisnicima ne računamo dostavu po nekim nerazumljivim algoritmima, već čim nešto odaberu znaju da će ih dostava stajati 30 kuna i da, ako je narudžba viša od 700 kuna, dostava je besplatna. Rok dostave je od jedan do tri dana, a podržavamo i sve oblike plaćanja - karticama, direktnom uplatom ili pouzećem“, rekao je Mozer.
Razvoj Monda trajao je devet mjeseci, a veliki dio posla odradile su dvije domaće tvrtke. Osječki Inchoo, regionalni lider u izradi internetskih trgovina na svjetski najpopularnijoj e-commerce platformi Magento, izveo je tehničko rješenje. Tomislav Bilić, direktor Inchooa, kaže da je to jedna od najvećih Magento instalacija u Hrvatskoj što pokazuje da se domaća internetska trgovina podiže na jednu novu tehničku razinu.
Zagrebačka tvrtka Nivas, poznata po velikim brending projektima, radila je za Mondo na brend arhitekturi, dizajnu i korisničkom iskustvu. Gjuro Korać, kreativni direktor i glavni dizajner u tvrtki Nivas kaže da je najveći izazov prilikom kreiranja arhitekture i korisničkog sučelja Monda bio veliki broj asortimana usmjerenih različitim ciljanim skupinama.
Postavljaju nove standarde
"Mondo je online trgovina koja je usmjerena 'iskusnim' internet kupcima, no također aktivno radi i na kreiranju novih. Samim time sučelje i korisničko iskustvo postaju presudni, jer će za mnoge kupovina na Mondu ujedno biti i prva online kupovina. Mondo u cjelini kreira nove standarde online kupovine u Hrvatskoj", kaže Korać.
U samo prva dva mjeseca poslovanja nova domaća internetska trgovina Mondo imala je 250 tisuća jedinstvenih posjetitelja i prodala više od 6 tisuća proizvoda. Mondo Internet Supershop nastavit će pratiti svjetske trendove i potrebe svojih korisnika, kako kupaca tako i dobavljača. Plan im je konstantno obogaćivati ponudu i brzo reagirati na potrebe tržišta.
"Svaki dan na Mondu ćete moći vidjeti nove zanimljive brandove i nove uzbudljive proizvode, a kontinuiramo radimo i na razvoju platforme kako bi kupcima pružili potpuni komfor online kupnje", zaključuje Mozer.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook