Misterij s malo odgovora

Kiša iz 2001. na Zemlju donijela vanzemaljce?

Iako u znanstvenim krugovima dolazak života na Zemlju iz svemira nije široko prihvaćena ni podržavana teorija, sve je više onih koji predstavljaju dokaze kojima nastoje da se ta teorija ipak ozbiljnije shvati.

Teoriju o kojoj govorimo znanstvenici nazivaju panspermija, a njezina glavna teza jest da život u svemiru postoji u kometima, steroidima i međuzvjezdanim oblacima prašine, iz kojih je začet život na Zemlji. Zaključak te teorije jest kako smo svi zapravo vanzemaljci. Znanstvenici su već otkrili kako jednostavni organizmi, poput bakterija, mogu preživjeti u izrazito teškim uvjetima u svemiru. Isto tako, malo je poznata činjenica kako o meteoritu s Marsa, čija unutrašnjost zapravo nikad nije varirala niže ili više od 50 stupnjeva Celzijusa, unatoč udaru meteora na Marsu, koji ga je lansirao u svemir te unatoč vatrenom ulasku u Zemljinu atmosferu.

Pročitajte i ovo Ilustracija UHIĆEN SUPRUG Obrat u slučaju nestale Srpkinje - u podrumu pronađeni jezivi dokazi, suprug je potrošio 420 eura na sredstva za čišćenje Ilustracija slučaj uzdrmao srbiju Misteriozan nestanak Beograđanke - krenula je na let za Washington, nije se nikad ukrcala: "Samo se molimo da bude sigurna"

Još 2001. godine brojni Indijci svjedočili su crvenoj kiši iznad Kerale na jugu te zemlje, tijekom perioda od dva mjeseca. jedan od tih promatrača bio je i Godfrey Louis, fizičar sa obližnjeg znanstveno-tehnološkog sveučilišta Cochin. Njega je fenomen zaintrigirao i on je prikupio mnoge uzorke crvene kiše, ne bi li otkrio uzrok tom fenomenu. Iako je mislio kako će naći crvena zrna prašine, to nije bio slučaj, jer pod mikroskopom je pronašao crvenu bakteriju. Svoje otkriće objavio je 2006. godine i zaključio kako je bakterija možda stigla meteoritom, koji se dezintegrirao u Zemljinoj atmosferi te da su bakterije 'zagadile' oblake i putem kiše završile na tlu.

Danas, Louis, Chandra Wickramasinghe sa sveučilišta Cardiff u Velikoj Britaniji te određeni broj drugih znanstvenika objavljuju neke vrlo neobične tvrdnje oko tih crvenih stanica. Tvrde kako se te stanice razmnožavaju na temperaturi od 121 stupanj Celzijusa. 'Pod tim uvjetima unutar originalnih stanica javljaju se kćeri stanice i njihov broj raste sukladno dužini vremenskog perioda u kojem su izložene spomenutoj temperaturi', tvrde spomenuti znanstvenici. Na sobnoj temperaturi, za usporedbu, te crvene stanice u potpunosti miruju.

Spomenuta karakteristika čini ih uistinu neobičnima, jer dosad znanost nije otkrila organizme, koji bi se ponašali na taj način na tim temperaturama. No ipak, tvrdnja Louisa, Wickramasinghea i drugih morati će se neovisno potvrditi i iz drugih znanstvenih krugova, prije nego li postane široko prihvaćena. Valja spomenuti kako ovakvo ponašanje crvenih stanica ničim zapravo ne sugerira vanzemaljsko porijeklo, no spomenuti znanstvenici ne mogu odoljeti egzotičnijem objašnjenju, poput onog teorije panspermije. Bilo kako bilo, neobična crvena kiša u Kerali ostati će veliki misterij, dok se ne predoči još više zadovoljavajućih znanstvenih objašnjenja.