Novi sustav će ‘čitati’ e-mailove kako bi saznao kakvi su interesi i prioriteti pojedinih korisnika. Sustav će na temelju analize sadržaja najčešće dobivenih i najčešće odgovorenih e-mailova slagati profil korisnika pomoću kojeg će se oglašivači moći ciljanim oglasima reklamirati na e-mail računima. Do sada je Gmail koristio podatke dobivene iz analize svakog pojedinačnog e-maila, a odsad će analizirati praktički sve e-mailove, pohranjivati informacije i raditi profile za svakog korisnika. 'Ukoliko ste u zadnje vrijeme primili mnogo poruka o fotoaparatima i fotografskoj opremi možda će vam biti zanimljivo primiti obavijest o povoljnoj ponudi fotoaparata u obližnjoj trgovini', objašnjavaju u Googleovoj službi za korisnike.
Pročitajte i ovo
Policija na nogama
"Ulice će biti pune krvi, ljudski organi letjet će u zrak": Detalji stravične dojave o postavljenim bombama diljem Srbije
Nevjerojatan slučaj u BiH
Škola primila dojavu o bombi: Uprava e-mail pročitala tek dan kasnije
>>Pao Gmail: Godine dopisivanja otišle u vjetar
Nadalje Google objašnjava kako će novi sustav raditi na sličnom principu kao i sustav 'Prioritetne pošte' koji je uveden prošle godine. Prioritetna pošta je sustav koji na temelju analize sadržaja i navika korisnika automatski prosuđuje koji e-mailovi su važni, a koji nevažni. Iz Googlea također poručuju kako će se oglašivačima prosljeđivati samo određene informacije, a nipošto cjeloviti osobni i intimni podaci.
Što je možda i najbitnije, Google najavljuje da će korisnici moći odbiti korištenje opcije na svojim računima. 'Za početak će samo manji dio korisnika imati ovu mogućnost, a kako će se tehnologija razvijati tako ćemo je proširiti na veći broj korisnika', zaključuju u Googleu.