Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Facebook je na jučerašnjoj konferenciji predstavio nekoliko dana pompozno najavljivani i već duže vrijeme očekivani Facebook mail.


Radi se o mailu koji je mnogo više od toga, a temelji se, kao i sve dosada od Facebooka, na maksimalnom olakšavanju komunikacije s onima koji su nam najbitniji prema tome s kim imamo kakav odnos na Facebooku.

Donosimo glavne značajk Facebook maila:

Facebook će svojim korisnicima dodijeliti facebook.com adresu u odnosu na njihov username. Njihova inovacija svodi se na tri komponente:

1. prva komponenta tiče se konverzacije s prijateljima preko SMS-a, Chata ili Facebook poruka, gdje će oni sami obaviti posao prioritetiziranja za korisnike - Ako želiš možeš odabrati SMS, ako ne, a online si, šalje ti direktno na chat poruku (izlistava se u vašem osobnom threadu i u inboxu), a ako si offline onda ti ide poruka u inbox.

Kako saznajemo iz pouzdanog izvora bliskom iSTUDIO agenciji za društvene medije, trenutno još ni jedan hrvatski telekomunikacijski provider nije dostupan za SMS service, ali će biti uskoro

2. druga komponenta je history razgovora gdje možeš vidjeti cijelu prošlost razgovora sa svojim prijateljima otkad si na facebooku, što ti omogućuje dugoročnu povezanost sa određenom osobom u istom threadu

3. treća komponenta je social inbox; Facebook želi razvrstati poruke i mailove prema bitnosti - prijatelji su prioritet apsolutni, ali ti možeš kontrolirati koga želiš da bude prioritet u odnosu na povezanost sa određenim ljudima. npr. ako ti pošalje mail netko tko ti nije prijatelj na facebooku ili nije uopće na facebooku, ta poruka ide direktno u manje bitan inbox

Iz agencije za društvene medije iSTUDIO doznajemo kako je  Facebook već dulje vrijeme pripremao svoj mail, što su pokušavali držati u strogoj tajnosti zbog natjecanja sa Googleom.

>> VIDEO: Facebook predstavio komunikacijsku revoluciju!

'Iako sada sami tvrde da nisu stvorili G-mail killer, smatramo da su svojim pristupom gdje nastoje maksimalno olakšati i ubrzati komunikaciju upotrebom svih dostupnih kanala, napravili dobar temelj u bliskoj budućnosti ozbiljno ugroze mail kakav danas znamo, a s njim i najpopularnije mail servise poput Gmaila. Nova opcija puštat će se postepeno i moguće je da će naši korisnici ipak još neko vrijeme pričekati da bi uživali u blagodatima nove usluge', rekli su nam u agenciji.