Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Suočeni s više od 70 milijuna osoba rođenih poslije Drugog svjetskog rata koje ulaze u dob za mirovinu, američki stručnjaci upozoravaju da za osobe stare 65 ili više godina zadržavanje tjelesne kondicije može značiti razliku između ovisnosti i slobode.



'Sve je u kretanju', kaže Neal Pire, fiziolog i glasnogovornik Američkog koledža sportske medicine. 'Nema fizioloških razloga za značajan gubitak mišićne mase, snage i pokretljivosti u starosti, osim što smo skloniji manjem kretanju', tvrdi Pire. Međutim, dobra je vijest, kako ističe, što nikad nije prekasno pokrenuti tijelo.

'80 pa čak i 90 godina stare osobe pokazale su da su vježbanjem u stanju steći mišićnu masu i povećati snagu i ravnotežu', kaže Pire. 'Najvažnije je početi sa korisnim vježbama i polako napredovati.' Ističući da je fokus na funkcionalnosti, ravnoteži i pokretljivosti, Pire preporuča aktivnosti poput joge, Tai Chija ili pilatesa, prilagođene životnoj dobi i podsjeća da znanstvene sudije dokazuju kako fizička aktivnost potiče mentalno zdravlje. (HINA)

Vezani članci Psi u dobroj formi - 6 Poslovna ideja koja mora upaliti kod bogatih Arapa: "Moji klijenti putuju i po 180 kilometara..." Slika nije dostupna Men's Health i Nova TV savjetuju Vam kako vježbati

>>Vježbanje starijim osobama poboljšava pamćenje

>>Redovitim vježbanjem za 15% smanjujete rizik od srčanog udara

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju