Obavijesti Video Pretražite Navigacija
'Biser mudrosti'

'Prekrižimo rak vrata maternice' najbolja kampanja

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
'Prekrižimo rak vrata maternice' proglašena je najboljom i najuspješnijom kampanjom u promicanju prevencije raka vrata maternice u Europi te je dobila nagradu 'Biser mudrosti' ('Pearl of Wisdom Cervical Cancer Prevention Award').

Ovu nagradu hrvatskoj zdravstvenoj kampanji dodijelio je Europski parlament. Kampanja se odvijala u siječnju 2008. godine, a inicirali su ga i organizirali 'Nacionalni odbor za promicanje prevencije raka vrata maternice' i tvrtke dm i GlaxoSmithKline, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravstva i Grada Zagreba.

Pročitajte i ovo Nagrada Nove TV - 1 Nova nagrada Nova TV dobitnica je certifikata Equal Pay Champion: "U društvu smo kompanija koje provode pozitivne promjene" Hrvatska pošta zaposlenicima daje nagradu od 1200 eura Zbog velike fluktuacije Hrvatska pošta nagrađuje poštare i vozače s 1200 eura: Ipak, postoji jedna caka

U utorak u Bruxellesu u zgradi Europskog parlamenta primili su je doc.dr.sc. Ante Čorušić, iz 'Nacionalnog odbora za promicanje prevencije raka', dr. Magdalena Grce, iz instituta Ruđera Boškovića i Europske udruge protiv raka vrata maternice (ECCA), Vesna Elveđi-Gašparović s Medicinskog fakulteta, prof. Goran Grubišić, pročelnik Klinike za ginekologiju i porodništvo KB 'Sestre milosrdnice', Marinka Akrap, članica Uprave dm-a i Martina Smetiško iz GlaxoSmithKlinea. Laskavu titulu za najuspješniju provedbu kampanje u cilju prevencije ove zloćudne bolesti Hrvatska je dobila u konkurenciji čak 44 zemlje.

U ime hrvatske delegacije priznanje je preuzela Jadranka Kosor, koja je i sudjelovala na 3. Europskom summitu o raku vrata. Nagrađena kampanja u Hrvatskoj se odvijala tijekom 2. Europskog tjedna prevencije raka vrata maternice. U prodavaonicama dm-a u cijeloj Hrvatskoj organiziralo se potpisivanje peticije za uvođenje organiziranih specijalističkih ginekoloških pregleda u sve europske zemlje. U samo jednom danu prikupljeno je 28.122 potpisa, a Hrvatska je zahvaljujući zdravstveno-edukativnoj kampanji 'Prekrižimo rak vrata maternice', s ukupno 38.329 potpisa, pretekla sve 44 europske države koje su u istom tjednu organizirale istu peticiju.

U okviru te kampanje organizirani su i besplatni Papa testovi u Klinici za ženske bolesti u Petrovoj. Odazvalo se više od 600 žena od kojih mnoge nisu na pregledu bile više od tri godine. Time je kampanja pokazala kako žene o svome zdravlju žele i mogu brinuti ako su edukacija i organizirani pregledi na djelu.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene