Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Prekid u vježbanju može pridonijeti sagorijevanju više masti, ustanovio je tim japanskih i danskih istraživača.


Kada je njihova skupina muškaraca koje su promatrali vježbala dva puta po 30 minuta, uz pauzu od 20, sagorijeli su više masti nego vježbajući šezdeset minuta bez prekida, otkrili su dr. Kazushige Goto s tokijskog sveučilišta i njegovi kolege.

Vezani članci Njujorška policija Uhićen muškarac osumnjičen za pucnjavu u podzemnoj željeznici: Jedan detalj je bio ključan Slika nije dostupna Ne vježbajte sami! Zapela za ogradu i nije joj tko imao pomoći pa naučila važnu lekciju

Sadašnje preporuke o vježbanju, u cilju spriječavanja debljine ili skidanja viška kilograma, naglašavaju da je potrebno dulje vježbati kako bi se počele sagorijevati masti, ali postoje dokazi da dvije serije vježbi uz pauzu snažnije mogu ubrzati metabolizam, kažu oni.

Istraživači su za studiju uzeli sedam zdravih muškaraca koji su na sobnim biciklima vježbali najprije dulje vrijeme bez odmora, a potom su izveli dvije kraće serije uz pauzu, pri čemu im je mjereno više indikatora metabolizma masti.

Kada su muškarci imali dvije serije vježbi uz pauzu, njihov se
metabolizam ubrzavao tijekom odmora. On je ostao na istoj ubrzanoj razini i sat vremena nakon kompletnog završetka vježbanja.

Iako količina potrošenih kalorija nije bitno različita u dva načina vježbanja, masti su predstavljale 77 posto potrošenih kalorija u vježbanju s pauzom, a 56 posto u vježbanju u jednom dijelu.

Autori ove studije zaključuju da je učinkovitije, posebno za osobe s viškom kilograma koje vrijeme uglavnom provode sjedeći, vježbati u dva navrata s pauzom.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju