Istraživači s University of Nottingham s kolegama s Harvarda u znanstvenom časopisu Nature pišu da njihov rad pruža novi uvid u prisutnost urođenih sposobnosti rješavanja matematičkih zadataka kod djece u dobi od 5 i 6 godina.
Također, rezultati dobiveni testiranjem skupine djece različitog socioekonomskog statusa će pridonijeti razvoju boljih metoda predavanja matematike u školi, dodaju znanstvenici.
U eksperimentima je utvrđeno da djeca koja poznaju riječi za brojeve i arapsku brojčanu notaciju u većini slučajeva mogu bez pogađanja približno točno riješiti zadatke koji uključuju dvoznamenkaste brojeve.
Primjerice, djeca koja nikad nisu učila zbrajanje i oduzimanje su s točnošću od 65% davala odgovor na pitanja tipa: Sarah ima 64 bombona, a John 34; tko će ih imati više ako Sarah nekome pokloni 13 bombona?
Znanstvenici dodaju kako su bili potpuno iznenađeni rezultatima jer su očekivali potpuno suprotne nalaze.
-
Donosi Provjereno
Na adresu stigla iskaznica za dijete koja je šokirala roditelje: "Mene je toliko zgrozilo. S kojim pravom?"
-
Veliki problem
Slovenci uputili neobičan zahtjev zbog brojnih turista koji će ići prema Hrvatskoj: "To su zatražili prvi put"
-
Iz minute u minutu
Domovinski pokret slikao se ispod velikog križa i oglasio o SDSS-u, a Grbin poručio da Plenković treba psihijatra