Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Djeca koja nikad nisu učila zbrajanje ili oduzimanje mogu rješavati matematičke probleme s dvoznamenkastim brojevima, pokazala je studija britanskih i američkih znanstvenika.


Istraživači s University of Nottingham s kolegama s Harvarda u znanstvenom časopisu Nature pišu da njihov rad pruža novi uvid u prisutnost urođenih sposobnosti rješavanja matematičkih zadataka kod djece u dobi od 5 i 6 godina.

Vezani članci Slika nije dostupna Djeca uz glazbu postaju pametnija i okretnija Slika nije dostupna Magneti mogu poboljšati mentalne sposobnosti

Također, rezultati dobiveni testiranjem skupine djece različitog socioekonomskog statusa će pridonijeti razvoju boljih metoda predavanja matematike u školi, dodaju znanstvenici.

U eksperimentima je utvrđeno da djeca koja poznaju riječi za brojeve i arapsku brojčanu notaciju u većini slučajeva mogu bez pogađanja približno točno riješiti zadatke koji uključuju dvoznamenkaste brojeve.

Primjerice, djeca koja nikad nisu učila zbrajanje i oduzimanje su s točnošću od 65% davala odgovor na pitanja tipa: Sarah ima 64 bombona, a John 34; tko će ih imati više ako Sarah nekome pokloni 13 bombona?

Znanstvenici dodaju kako su bili potpuno iznenađeni rezultatima jer su očekivali potpuno suprotne nalaze.