Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Djeca koja nikad nisu učila zbrajanje ili oduzimanje mogu rješavati matematičke probleme s dvoznamenkastim brojevima, pokazala je studija britanskih i američkih znanstvenika.


Istraživači s University of Nottingham s kolegama s Harvarda u znanstvenom časopisu Nature pišu da njihov rad pruža novi uvid u prisutnost urođenih sposobnosti rješavanja matematičkih zadataka kod djece u dobi od 5 i 6 godina.

Vezani članci Slika nije dostupna Djeca uz glazbu postaju pametnija i okretnija Slika nije dostupna Magneti mogu poboljšati mentalne sposobnosti

Također, rezultati dobiveni testiranjem skupine djece različitog socioekonomskog statusa će pridonijeti razvoju boljih metoda predavanja matematike u školi, dodaju znanstvenici.

U eksperimentima je utvrđeno da djeca koja poznaju riječi za brojeve i arapsku brojčanu notaciju u većini slučajeva mogu bez pogađanja približno točno riješiti zadatke koji uključuju dvoznamenkaste brojeve.

Primjerice, djeca koja nikad nisu učila zbrajanje i oduzimanje su s točnošću od 65% davala odgovor na pitanja tipa: Sarah ima 64 bombona, a John 34; tko će ih imati više ako Sarah nekome pokloni 13 bombona?

Znanstvenici dodaju kako su bili potpuno iznenađeni rezultatima jer su očekivali potpuno suprotne nalaze.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju