Nije trebalo dugo da se jave stručnjaci koji tvrde kako je ovo konačni dokaz o postojanju života na Marsu.

NASA-in rover Curiosity poslan je u ekspediciju na Mars u rujnu 2012. godine ne bi li snimio što više fotografija koje bi mogle pomoći stručnjacima u boljem poznavanju ovog 'izvanzemaljskog' planeta.

Vezani članci Slika nije dostupna VODA NA MARSU Ugledni hrvatski astrofizičar otkriva značaj velikog NASA-inog otkrića Slika nije dostupna OTKRILI TEKUĆU VODU NA MARSU? NASA najavila 'veliko znanstveno otkriće'

I Mars je imao svoju apokaliptičnu poplavu

Istražujući Crveni planet, rover je prije nekoliko dana snimio još jednu iznenađujuću fotografiju. Na njoj se između ostalog nalazi i predmet koji iznimno podsjeća na ljudsku bedrenu kost, prenosi Tech Times.

'Na Marsu, kao i na Zemlji, ponekad stvari mogu djelovati i ličiti na nešto što zapravo nisu', izjavili su NASA-ini stručnjaci.

FOTO Rješen misterij zagonetnog kamena na Marsu

Iako se na slici jasno može prepoznati objekt koji podsjeća na bedrenu kost, prema riječima stručnjaka, vjerojatno se radi o stijeni.

Već je dokazano postojanje vode na Crvenom planetu te jednostavnih mikroorganizama prije više milijuna godina. NASA ne prestaje sa svojom potragom za životom na Marsu.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju