Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Sve je više informacija kako Facebook gubi korisnike na velikim tržištima te je dijelu korisnika Zuckerbergova mreža dosadila


Facebook u posljednje vrijeme gubi milijune korisnika na najvećim tržištima, što ukazuje na to da je ova društvena mreža dosegla svoj vrhunac u zemljama poput SAD-a i Velike Britanije, prenose na The Guardianu, a neki analitičari smatraju da bi, ako se ovakva situacija nastavi u budućnosti, Zuckerbergova mreža mogla postati ‘novi MySpace’.

Vezani članci Fail Policajac izigravao frajera pa se osramotio pred svima, zaplivao je kao riba na suhom Gorivo, ilustracija ''Država se opet nije odrekla poreza'', upozoravaju mali distributeri i najavljuju pravne korake

Prema tim informacijama, Facebook je prošlog mjeseca samo na tržištu SAD-a izgubio oko šest milijuna korisnika, što je pad od 4 posto, dok je na tržištu Velike Britanije izgubio oko 1,4 milijuna korisnika, odnosno 4,5 posto. Što se tiče situacije u posljednjih pola godine, ova je društvena mreža izgubila oko 9 milijuna korisnika u SAD-u i 2 milijuna u Velikoj Britaniji, a trend smanjenja korisnika zabilježen je i u drugim zemljama poput Kanade, Španjolske, Francuske, Njemačke i Japana.

Na The Guardianu napominju kako Facebook na razvijenim tržištima ima dva velika problema – prvi je da se većina ljudi koja se htjela prijaviti na ovu mrežu, već odavno prijavila tako da se i ne može očekivati neki veliki rast u budućnosti, a drugi je problem što je Facebook mnogima dosadio i oni sada žele probati nove i zanimljivije mreže poput Instagrama ili Patha.

>> Dosadio tinejdžerima! Facebook više NIJE cool!

Situacija za Facebook puno je bolja na tržištima u razvoju pa je tako broj korisnika u Brazilu tijekom posljednjeg mjeseca porastao za šest posto na 70 milijuna, dok je u Indiji porastao za četiri posto na 64 milijuna – s obzirom na broj ljudi u toj zemlji jasno je koliki je potencijal za daljnji rast. Treba napomenuti da je Guardian koristio informacije SocialBakersa, ali iz ove su kompanije upozorili da su njihove brojke samo približne te da su primarno namijenjene oglašivačima, a ne novinarima.

S obzirom da su iz Facebooka odbili komentirati informacije o broju korisnika, trenutno nije poznato kakvo je točno stanje s brojem korisnika ove mreže na razvijenim tržištima, no još je nekoliko kompanija u posljednje vrijeme (poput Jefferiesa, Nielsena i comScorea) upozorilo na smanjenje broja korisnika Fejsa kao i na činjenicu da korisnici provode sve manje vremena na Facebooku.

Inače, nedavno su se također pojavile informacije o tome kako je Facebook dosadio mlađim korisnicima kojima, s obzirom da ga koriste i njihovi roditelji, više nije cool te oni sve više koriste druge društvene mreže poput Instagrama i Tumblra.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju