Razmislite o prehrani

Novo istraživanje pokazalo da manja konzumacija mesa pozitivno utječe na klimu

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Manja konzumacija mesa značajno utječe na smanjenje emisije stakleničkih plinova, objavio je World Wide Fund for Nature (WWF) u studiji u srijedu.
Dodajte DNEVNIK.hr u omiljeni Google izvor
Još aktualnosti
 
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene