Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Nove serije Grundig televizora prate ovogodišnje sportske događaje.


Grundig započinje atraktivnu kampanju u kojoj je i službeni tehnološki partner „Bundeslige“

Grundig uoči velikih sportskih događaja predstavlja svoju seriju sportskih televizora (32 VLE 2012 BF i 40 VLE 2012 BF) u veličinama ekrana 32“ i 40“.
Te sportske modele odlikuje FullHD, 100-Hz PPR osvježavanje slike, MPEG4, 3XHDMI, USB snimanje TV programa (USB recording), muzička snaga 40W, SRS TruSurround, PC ulaz, game mode i hotel mode.
Ovi LED televizori klavirski crne boje dolaze i u posebnim sportskim pakiranjima koja na sebi sadrže i promidžbu, jer ljubitelji nogometa imaju mogućnost osvojiti jedno od tri putovanja i posjetiti prvu utakmicu Bayerna iz Münchena na početku nove sezone u Münchenu, u kolovozu 2012. godine. Ova atraktivna kampanja će trajati od 24. travnja do 30. lipnja 2012 i biti će popraćena dodatnom trećom godinom jamstva (!) za kupnju tih aparata u navedenom periodu.
Ovakve aktivnosti realizirane su zahvaljujući brzom i kontinuiranom rastu Grundiga kao robne marke u Hrvatskoj, gdje je 2011. zauzeo oko 14% tržišta.

Vezani članci PR Uživaj u rivalstvu! Publika na koncertu, ilustracija - 2 Epidemiolozi o Eurosongu: "Moramo priznati da ne možemo mirno gledati ta okupljanja velikog broja bez fizičkog razmaka"

 

Grundig televizori – savršen spoj tehnologije i dizajna

Sa svojom novom sportskom linijom televizora i Grundig sudjeluje u nogometnoj groznici. Grundig u tom smislu predstavlja dva nova modela televizora, 32 VLE 2012 BF i 40 VLE 2012 BF u vrhunski dizajniranom pakiranju i sa posebno atraktivnim cijenama .

Grundig predstavlja i cijelu liniju sportskih LED aparata (tzv. Sportline), televizora koji su opremljeni najnovijim tehnologijama: među ostalima, integrirani trostruki HD tuner sa svim mogućnostima prijema (zemaljski, kabelski i satelitski), USB Recording – snimanje TV programa za pohranu nogometnih utakmica na USB stick ili vanjski hard disk uređaj, a zahvaljujući DLNA certifikatu, ovi LED televizori se mogu savršeno uklopiti i u postojeće kućne multimedijalne sustave.
Nova sportska linija Grundig LED televizora već se nalazi na tržištu u veličinama 32“(82cm),
40“ (102 cm) i 46“ (117cm) pod komercijalnim imenima:32 VLE 8130 WL (u bijeloj boji)
40 VLE 8160 WL (u bijeloj boji)
46 VLE 8160 BL (u crnoj boji)

Još jedna serija koja se ističe u ponudi Grundiga je „Fine Arts 3D“ s LED tehnologijom. Opremljeni televizijskom platformom Digi TP razvijenom od strane Grundiga, Fine Arts televizori u veličinama od 32 do 55 incha, smješteni su u aluminijska kućišta i pružaju mnoštvo inteligentnih sustava povezivanja.
Ovi Grundig modeli su uistinu centri multimedijalne zabave i s mnoštvom integriranih aplikacija nude informacije, komunikaciju, kao i svu zabavu koju može pružiti interaktivna televizija.
Pokretne slike koje oduzimaju dah značajka su svih modela opremljenih 3D tehnologijom, a briljantan zvuk osigurava novi woofer sustav ugrađen u same televizore.
Novi Picture Perfection (PPR) rate s čak 400 Hz osvježavanjem slike još je jedna prednost, pogotovo pri gledanju sportskih programa koji su uvijek puni brze akcije.

Grundig i sportovi
Atraktivna kampanja vezana za Grundig sportske televizore temeljena je na Grundigovom sudjelovanju u nogometnim aktivnostima. U srpnju 2011. Grundig je postao „Službeni tehnološki partner Bundeslige“ u Njemačkoj.
Od tog trenutka Grundig logotip trajno je obilježje svih prijenosa Bundeslige tijekom sezona 2011./2012. i 2012./2013.
Tijekom svih utakmica Bundeslige, uključujući i otvorenje, Grundig logotip je prisutan i na svim takozvanim „umetcima“ („insert“) u snimkama utakmica. U travnju 2012. Grundig je produljio partnerstvo, a kao dio internacionalizacije, Grundig logotip će biti prisutan i na prijenosima uživo u 38 drugih, uglavnom europskih država, uključujući i Hrvatsku. Osim toga, Grundig predstavlja Bundesligu i tijekom leta u svim zrakoplovima kompanije Lufthansa.

Grundig nastavlja rast
Grundig je lansirao mnoge nove, inovativne proizvode, uključujući novu seriju televizora „Fine Arts 3D“, široki spektar digitalnih i Internet radio aparata, kao i trendovske uređaje za oblikovanje kose te seriju malih kućanskih aparata. Sve to doprinijelo je uspješnim poslovnim rezultatima.
Tijekom 2011. Grundig je rastao u svim poslovnim sektorima; dostigao je oko 14% udjela na tržištu, u usporedbi na primjer s 2009. kada je držao 9% tržišta, od čega i danas najveći dio čine LCD i LED proizvodi.
Iz godine u godinu raste i Grundigova prisutnost na tržištu male kućanske elektronike i audio uređaja. I na europskom nivou, prodaja Grundig uređaja je porasla za čak 28% tijekom 2011. godine.
„Naš je cilj osigurati čvrstu poziciju među tri najjače robne marke u sektoru“ – kaže Marijan Haramija, direktor Grundig Predstavništva u R. Hrvatskoj.

O Grundigu
Grundig je multinacionalna kompanija s fokusom na potrošačkoj elektronici i malim kućanskim aparatima. Grundig AG u Nürnbergu, Njemačka, zapošljava oko 150 djelatnika u marketingu, prodaji, menadžmentu kvalitete i proizvoda, odjelima za dizajn i servis, te oko još 2000 djelatnika u proizvodnji, istraživanju i razvoju i prodaji diljem svijeta. Od 2007. Grundig je postao dio Koç grupe iz Istanbula. Grundig je tradicionalna njemačka robna marka, poznata u svijetu po svojim televizorima i radio uređajima.
Danas tvrtka ima šest odvojenih linija proizvoda: TV, audio, Hi-Fi, Personal Care (osobna njega), Floor Care program te Small Home Appliances (mali kućanski uređaji) te je kao takav jedan od najvećih proizvođača u svojoj branši.
Od srpnja 2011. Grundig je „Službeni tehnološki partner Bundeslige“. Za više informacija posjetite www.grundig.com ili www.grundig-intermedia.hr.