4 kilometra ispod leda

Nepoznata bakterija pronađena u jezeru Vostok na Antarktici

Ruski znanstvenici koji tragaju za životom 4 kilometra ispod površine leda u jezeru Vostok na Antarktici, pronašli su dosad nepoznatu bakteriju.

Nova vrsta bakterije otkrivena je u jezeru Vostok, koje se nalazi 4 kilometra ispod leda na Antarktici, u vodama do kojih ne dobire danje svijetlo i koje su stare 20 milijuna godina. To otkriće moglo bi dati jedinstven uvid u prošlost našeg planeta, prenosi RT.

Pročitajte i ovo Dimitrij Medvedev i Vladimir Putin Osvrnuo se i na SAD Trbuhozborac Kremlja potvrdio krajnji cilj Rusije: “Oni su marionete bez savjesti, djeluju u interesu vanjskih sila“ Vladimir Putin Kad nema ljubavi Udarili Putina gdje ga najviše boli i narušili dobre odnose: "Ne žele riskirati, mogu izgubiti puno više od Rusije"

>> Misterij jezera Vostok: Ispod vječnog leda ipak nema podataka o tajni svemira?

Bakterija je pronađena u uzorku vode, kojeg su znanstvenici prikupili još u svibnju prošle godine, a testiranja su pokazala kako pronađena bakterija ne pripada niti jednoj poznatoj vrsti bakterija.

Prije ovog otkrića, znanstvenici su znali samo za jednu vrstu bakterija koja može preživjeti u sličnim uvjetima. 'Nakon što smo isključili mogućnost bilo kakvog drugog organizma, otkrili smo bakterijski DNK, koji se ne poklapa s bilo kojom poznatom vrstom u svijetu', rekao je za RIA Novosti Sergej Bulat, s Instituta za nuklearnu fiziku u St. Petersburgu.