Većini korisnika društvenih mreža u Velikoj Britaniji (56 posto) važnije je da na Facebooku i drugim mrežama izgledaju lijepi, nego pametni, pokazalo je istraživanje koje je o navikama korištenja društvenih mreža proveo Intel.
Pročitajte i ovo
Otkrili znanstvenci
Evo zašto je laganje opasno!
Izdaju se nesvjesno
Doznajte kako ćete odmah prepoznati lažljivca!
Zbog Facebooka i Twittera smo tjeskobni i gubimo samopouzdanje!
Također, Britanci bi i u stvarnom životu htjeli biti osobe kakvima se predstavljaju na Facebooku te na društvenim mrežama često lažu kako bi impresionirali prijatelje i pažljivo biraju fotografije koje će ih na profilu prikazati u najboljem svjetlu – žene biraju slike na kojima lijepo izgledaju, dok muškarci biraju fotografije na kojima će izgledati 'atraktivno i hrabro'.
Ovo je istraživanje pokazalo da se korisnici na društvenim mrežama prikazuju u puno boljem svjetlu jer na Facebooku žele pronaći novu ljubav ili prijateljstvo, odnosno na ovaj način žele impresionirati druge korisnike i sakriti svoju nesigurnost, a zanimljivo je da polovica njih vjeruje da su takve objave i fotografije 'predobre da bi bile istinite', tj. da takvi korisnici često lažu i preuveličavaju događaje na društvenim mrežama.
Amber Burton sa sveučilišta u Bournemouthu novinarima The Telegrapha komentirala je rezultate ovog istraživanja te je rekla da se 'kroz leće društvenim medija preuveličava, a često i iskrivljava način na koji govorimo o sebi i na koji se prikazujemo, kao i način na koji nas drugi doživljavaju te je iznimno bitno postići pravi balans između onoga što jesmo i onoga kako se prikazujemo na Facebooku'.
No, nisu svi korisnici društvenih mreža opsjednuti izgledom pa je tako korisnicima društvenih medija na Bliskom Istoku i u ostatku Europe (njih 61 posto) važnije ostaviti dojam inteligentnih osoba kada pišu objave i dijele sadržaj na Facebooku i Twitteru.
Žene na Facebook namjerno stavljaju ružne fotografije prijateljica!
Od ostalih zanimljivosti ovog istraživanja treba izdvojiti i da čak 91 posto korisnika smeta dijeljenje velike količine sadržaja (over sharing), dok 85 posto njih smatra da ljudi dijele sadržaj koji uopće ne treba spominjati na Facebooku. Osim ovoga, korisnike najviše smeta psovanje na društvenim mrežama, zatim dosadne objave te neprikladne fotografije.
Genevieve Bell iz Intela rekla je kako je njihovo istraživanje pokazalo da nove tehnologije povećavaju kontradikcije u ljudskom ponašanju – aktivnostima na društvenim mrežama želimo ostaviti dobar dojam prema našim prijateljima, a u isto vrijeme se žalimo na dijeljenje prevelike količine sadržaja.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.