Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Nakon što je u potpunosti preokrenula Yahoo, Marissa Mayer bacila se na dizajniranje novog logotipa kompanije koji je danas i službeno predstavljen


'Jedan vikend tijekom ljeta zasukala sam rukave i zakopala se u rovove s našim dizajnerskim timom', na ovaj je način šefica Yahooa Marissa Mayer na svom blogu na Tumblru opisala proces razvoja novog loga Yahooa.

Vezani članci Slika nije dostupna ŠOK U YAHOOU: Pogreška teška 109 MILIJUNA dolara! Slika nije dostupna Obama se sastaje s 15 svjetskih tehnologijskih lidera

Napomenula je kako se logo nije mijenjao 18 godine pa je, nakon što je promijenila gotovo sve u Yahoou, sada došao red i na promjenu loga. 'Znali smo da želimo logo koji će reflektirati Yahoo' dodala je i objasnila da je novi logo morao biti hirovit, ali sofisticiran, svjež i moderan te je morao sadržavati i dio Yahooove povijesti.

Sramežljiva šminkerica koja je 'ušla u povijest': Ove stvari niste znali o njoj

Izvršna direktorica marketinga Yahooa Kathy Savitt kaže kako je upravo Mayer bila 'glavna sila u procesu razvoja novog loga' koji je napokon danas predstavljen. U novom logu zadržana je ljubičasta boja i uskličnik, a na svom blogu Mayer je napisala da, kako su ravne linije iznimno rijetke u prirodi, oni su logu dali jedan 'ljudski dodir' tako što su sve linije barem malo zakrivljene, dok je zadnji potez u razvoju loga bilo pomicanje uskličnika za devet stupnjeva kako bi mu 'dodali malo hirovitosti'.

Novi Yahooov logotip izazvao je različite reakcije pa tako na društvenim mrežama neki hvale jednostavnost dizajna, dok se čini da su brojniji korisnici kojima se novi logo ipak ne sviđa. Posebno je zanimljiv komentar jednog korisnika na Twitteru koji je napisao da je Yahoo kojim slučajem novi logo predstavio prije dvije godina, nitko se ne bi na njega obazirao, a danas mu je stream na Twitteru prepun komentara o njemu i upravo je to, bez obzira sviđa li se novi logo korisnicima ili ne, najveća pobjeda Yahooa.

VELIKI USPJEH Marisse Mayer: Yahoo ispred Googlea!

Novinari USA Todaya podsjećaju da je za ovakav uspjeh kompanije najzaslužnija njena šefica koju su prozvali 'glamuroznom štrebericom' i koja je u kratko vrijeme potpuno preokrenula situaciju u kompaniji te je Yahoo ponovno postao važan igrač na tehnološkom tržištu, a njihove stranice danas u SAD-u bilježe veći broj posjeta od Googleovih.

Kako vama izgleda novi logo? 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook