Nakon što je prije dva tjedna Yahoo preuzeo Tumblr dio korisnika ove blogerske platforme najavio je kako namjeravaju napustiti ovu mrežu te je u danima nakon akvizicije konkurentska blogerska platforma WordPress zabilježila je veliki porast broja korisnika što znači da je dio ekipe napustio Tumblr i sada svoje blogove objavljuju na WordPressu.
Pročitajte i ovo
Milijarda kao standard!
Google u šopingu: Pogledajte koga su kupili za više od milijardu dolara!
Nagovorila ga Mayer
Posao vrijedan više od milijardu dolara: Evo zašto je David Karp prodao Tumblr!
Posao vrijedan više od milijardu dolara: Evo zašto je David Karp prodao Tumblr!
Ipak, kako neki godinama koriste Tumblr te su s vremenom stekli veliki broj prijatelja s kojima komuniciraju i koje prate na ovoj mreži, njima nije tako jednostavno napustiti ovu platformu pa su, bez obzira na Yahooovu akviziciju, nastavili s dosadašnjim korištenjem Tumblra, no čini se da bi dio njih uskoro također mogao napustiti Tumblr.
Naime, brojni korisnici šokirali su se kada su prošlog tjedna na svom dashboardu (glavnoj stranici Tumblra na kojoj se pojavljuju objave korisnika koje prate) po prvi puta ugledali oglase te su odmah napali Yahoo kojeg smatraju glavnim krivcem za pojavljivanje oglasa među sadržajem koje prate na ovoj mreži, a s obzirom da je Yahoo uložio više od milijardu dolara u ovu kompaniju i želi povrat svoje investicije, jasno je da u budućnosti možemo očekivati još više oglasa na Tumblru.
Na Huffington Postu kažu kako je Tumblr još prošle godine počeo s uvođenjem oglasa na svoju mrežu, no ti se oglasi nisu pojavljivali na glavnoj stranici koju korisnici najčešće pregledavaju tako da oni korisnike nisu previše smetali. Problemi su se pojavili prošlog tjedna kada su se sponzorske objave (označene sa znakom dolara u gornjem desnom kutu) počele pojavljivati i na dashboardu Tumblra, što je uznemirilo brojne korisnike koji su tijekom godina navikli da je ova platforma besplatna i da se na njoj ne prikazuju oglasi.
Iz Tumblra su najavili da će se korisnicima (barem na početku) pojavljivati četiri sponzorirane objave dnevno 'koje će se stopiti s objavama drugih korisnika' ove mreže tako da ne bi trebali smetati korisnicima.
Napustio je srednju školu, a firmu je prodao za 1,1 milijardi dolara!
Inače, nakon što je osnovao ovu kompaniju David Karp rekao je kako nikad ne želi Tumblr prodati nekoj velikoj medijskoj kompaniji te kako ne želi da se na njegovoj platformi pojavljuju oglasi, a danas je ova kompanija u vlasništvu upravo jedne tako velike kompanije (Yahoo) te njeni korisnici negoduju upravo zbog oglasa za koje ne žele da se pojavljuju među objavama drugih korisnika koje prate na ovoj mreži.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook