Pokazala je to analiza 45 milijardi pretraga na Googleu, koja je objavljena u časopisu Scientific Reports. Tim sa sveučilišta u Londonu, koji je analizirao podatke, naišao je na veliku povezanost između zemlja s visokim BDP-om i informacija koje njihovi stanovnici traže na internetu.
Pročitajte i ovo
Zadobili lakše ozljede
Splitski policajci pokucali na vrata teškom kriminalcu, a onda je nastao kaos
Dva prva mjesta
KNJIŽICA KOJA OTVARA SVA VRATA Ovo su 'najmoćnije' putovnice svijeta!
>> Kako smo postali 'proizvod' Googlea i Facebooka?
Istraživači su koristili podatke iz 2010. s Google Trendsa, a koji su obuhvatili 45 zemalja. Za metodologiju su odabrali broj upita za 2009. (prošlost) i 2011. godinu (budućnost). Kako bi filtrirali zemlje koje su 'orijentirane prema budućnosti' ekipa je izračunala omjer FOI - indeks orijentacije prema budućnosti. Dobili su sljedeće rezultate: Rusija je sa svojim BDP-om u 2010. od 15.900 dolara po glavi stanovnika imala indeks 0,6, a s druge strane, Italija s BDP-om od 30.100 dolara po stanovniku imala indeks 1.0, piše newscientist.com.
Francuska, Britanija i Njemačka dosegle su indeks 1.2.
Jednaka povezanost pokazala se i s druge strane ljestvice, između siromašnijih zemalja i 'guglanja' o prošlosti. Profesori to objašnjavaju time da fokusiranje na budućnost može biti jedan od faktora ekonomskog uspjeha. Analiza nije uključivala zemlje koje imaju manje od pet milijuna korisnika interneta.