Udaljen 57 svjetlosnih godina

FOTO OVO su uočili astronomi u Svemiru!

Na udaljenosti od 57 svjetlosnih godina od Zemlje, NASA-ini su astronomi uočili ljubičasti egzoplanet 'GJ 504b'. Uslikali su ga uz pomoć instrumenata na teleskopu Subaru.

NASA je uz pomoć teleskopa Subaru, smještenog na Havajima, uspjela uslikati planet 'GJ 504b', koji kruži oko zvijezde 'GJ 504', 57 svjetlosnih godina udaljene od Zemlje.

Pročitajte i ovo Zvjezdarnica; ilustracija Odlična priča Jedini planetarij istočno od Zagreba nalazi se u malenom mjestu kraj Đakova Slika nije dostupna Najjači teleskop na svijetu U rad se pušta 'vremenska mašina'

Riječ je o dosad 'najlakšem' egzoplanetu koji su NASA-ini istraživači otkrili direktno fotografirajući duboki svemir, a njegova se zvijezda sa Zemlje može vidjeti i golim okom na noćnom nebu.

>> FOTO Što je ta 'mala plava točka' na Marsu?

Prema procjenama, planet je velik poput Jupitera, no od svog je sunca udaljeniji oko devet puta, što dovodi u pitanje neke teorije o nastanku sličnih svjetova. Masa mu je oko četiri puta veća od Jupiterove, a temperature ondje dosežu gotovo 240 Celzijevih stupnjeva.

'Kada bismo mogli otputovati tamo, naišli bismo na svijet koji još uvijek sjaji od vrućine nastale njegovom formacijom', rekao je Michael McElwain, član NASA-inog tima koji je otkrio ovaj ljubičasti planet.

Detaljnije informacije o novootkrivenom svijetu trebale bi uskoro biti objavljene u Astrophysical Journalu.