Pokretanje vlastite aplikacije na mobilnim uređajima u Bluesun hotels & resorts objašnjavaju kao logičan slijed u praćenju trendova na tržištu mobilnih aplikacija za rezervaciju hotelskog smještaja.
Pročitajte i ovo
Zimska oprema
Nijemci promijenili pravila: Zabranili gume koje su u Hrvatskoj - standard
Brutalnost na granici
Guardian: Hrvatska policija pali telefone i putovnice migranata
Tako je primjerice najveća i najbrže rastuća globalna agencija za rezervaciju hotelskog smještaja, booking.com, izvijestila o 300% porastu rezervacija napravljene na booking.com mobilnoj aplikaciji u razdoblju od 2011. do 2013., a ukupne vrijednosti od 3 milijarde dolara.
U istom razdoblju aplikacija je zabilježila više od 20 milijuna rezervacijskih transakcija.
'Navike gostiju prilikom rezervacije smještaja danas su bitno drugačije i odraz su tehnoloških promjena. Dok je početkom milenija u hotelijerstvu pokretanje vlastitog hotelskog weba predstavljao seksi novitet, isti se ubrzo nametnuo kao obvezan i neizostavan kanal prodaje.
Hotelske web stranice, osim prezentiranja sadržaja postaju mjesto susreta, inspiracije, s pregrštom putopisnih tekstova i blogova, a gdje se među ostalom prezentiraju inspirirajuće fotografije i virtualne šetnje. Već nekoliko godina kasnije na hotelskim web stranicama se pojavljuje i neizostavni on-line booking.
Hoteli kompletan know how usmjeravaju u osmišljavanje zanimljivog i gostima relevantnog sadržaja i pametno oglašavanje na tražilicama, sve kako bi privukli što više korisnika pretraživača na svoju stranicu koji ostvaruju direktne rezervacije koristeći web booking engine.
On-line engine booking rezervacije su bile velik iskorak za hotelijere u smislu proširenja individualnog kanala prodaje s obzirom da su hotelijeri nekoć svoje kapacitete punili primarno preko posrednika (Tour operaterima i agencijama) čije su provizije pozamašne.
Doznajte u čemu smo ISPRED drugih!
Današnji gost sve navedeno želi moći raditi, ali u udobnosti kauča, suvozačevog mjesta u automobilu ili kafiću, pritom koristeći bilo koji ulazni medij: tablet, desktop, prijenosno računalo ili mobilni telefon“, objašnjava Petar Krvarić, direktor marketinga u Bluesun hotels & resorts.
Krvarić najavljuje kako će korisnici Bluesun mobilne aplikacije u skorom roku moći pregledavati virtualne šetnje kroz hotele, pronalaziti brojne informacije o atraktivnostima na destinacijama na kojima se nalaze Bluesun hoteli (Bol, Brela, Tučepi, Starigrad Paklenica i Marija Bistrica), ali i rezervirati usluge poput izleta i transfera od hotela do zračnih luka.
Sljedeći razvojni korak aplikacije, prema objašnjenju Krešimira Drvara, voditelja digitalnog marketinga u Bluesun hotels & resorts, je mogućnost u kojoj će gosti za vrijeme svog boravka u hotelu moći uputiti tzv. 'Instant komentar' na e-mail direktora hotela s pohvalom i/ili kritikom.
Aplikacija će imati mogućnost slanja informacije direktoru hotela o broju sobe gosta, ukoliko se na tu opciju gost dobrovoljno odluči, a sve s ciljem kako bi management mogao pravovremeno reagirati i riješiti problem dok je gost još u hotelu.
Krvarić i Drvar u mobilnoj aplikaciji dugoročno vide snažan alat za razvoj lojalnosti, ali i priliku za razne modele anketiranja, kako bi se hotel mogao kvalitetnije upoznati sa željama i potrebama gostiju time dugoročno utječući na njihovo zadovoljstvo.
Najveći izazov vide u višejezičnom pokrivanju aplikacije, budući su Bluesun gosti pretežno stranci i pokrivaju širok raspon zemalja, od Velike Britanije, Njemačke, sve do Rusije, Argentine i Brazila.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook