U SAD-u taj je postotak čak i veći - njih 90 posto na isto je pitanje odgovorilo s "da" ili "najvjerojatnije".
Pročitajte i ovo
Neslavna lista
Mnoge će iznenaditi: Vozači ovih marki automobila čine najviše ozbiljnih prekršaja
Grad Rijeka
Plaće rasle, ali vozača nema: Autobusne linije se režu, no potraga za kadrom i dalje bez rezultata
U Japanu je više spremnosti na promjene i četvrtina ispitanih kazala je da bi mogla prijeći na električna vozila.
"Kad se radi o izboru pogona današnji vozači konzervativni su i oslanjaju se na dokazanu tehnologiju", kaže predstavnik tvrtke Andreas Wolf.
Jedan od glavnih razloga nespremnosti na prelazak na električna vozila je njihov domet, kaže Wolf. Malo je električnih vozila koja mogu prijeći više od 400 kilometara s jednim punjenjem.
Istraživanjem je bilo obuhvaćeno oko tisuću vozača u četiri zemlje.
Rezultati su pokazali i skepsu prema automatskim vozilima, najmanje u Kini, dok su Nijemci, Amerikanci i Japanci zaostajali u tom entuzijazmu.
Samo trećina Nijemaca kazala je da bi bila spremna koristiti robotski taksi.
Dvije trećine pozdravlja mogućnost da robotska funkcija automobila preuzme vožnju u monotonim uvjetima ili prometnim čepovima. (Hina)