Državna agencija za autoceste objavila je da ne može najaviti kad će pet i pol kilometra dugačak tunel biti otvoren, pa su moguće ponovne gužve kroz Ljubljanu potkraj tjedna, kad se očekuje povećani promet zbog turista u tranzitu.
Tunel Šentvid stajao je 143 milijuna eura, a vozačima koji se autocestom sa sjevera uključuju u krak prema južnom dijelu Slovenije i prijelazima s Hrvatskom, te prema slovenskoj obali, omogućuje da izbjegnu prometne čepove koji su godinama nastajali kroz dio Ljubljane.
Pročitajte i ovo
Slovenija opet ispred ostalih
Ustavni sud odlučio: Svim ženama treba omogućiti medicinski potpomognutu oplodnju
Svi su poginuli
FOTO Detalji tragičnog pada zrakoplova: Let je bio rođendanski poklon jednom od putnika
Ministarstvo prometa ponovno je upozorilo DARS i izvođača radova, najveću slovensku građevinsku tvrtku SCT, da moraju sanirati tzv. protupožarnu žbuku na stropu tunela koja je izazvala zatvaranja.
Cijena radova na tunelu bila je utrostručena u odnosu na prvotne planove, i to je bio jedan od povoda za Vladin pokušaj borbe protiv "monopola" u građevinarstvu i cestogradnji za što okrivljuje nekoliko najvećih slovenskih građevinskih tvrtki.
SCT navodi da su za uočene nedostatke krivi podizvođači.
Policija je priopćila da se u noći na srijedu u ranim jutarnjim satima urušila protupožarna žbuka površine tri četvorna metra na njemački automobil te ga oštetila, no putnici nisu ozlijeđeni.