Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Britanski medicinski časopis The Lancet optužio je papu Benedikta XVI. da je iskrivio znanstvenu istinu u izjavi o uporabi prezervativa, zahtijevajući da preispita svoju izjavu.


'Kad utjecajna osoba, politički ili vjerski dužnosnik, javno kaže nešto što je znanstveno neispravno, što bi moglo imati poguban utjecaj na zdravlje milijuna osoba, ta osoba mora povući ili ispraviti takvu izjavu', piše The Lancet.

Vezani članci Gladno dijete u Somaliji Rat u Ukrajini dodatno uzima svoj danak: 27 milijuna ljudi suočeno s najgorom nestašicom hrane u povijesti Desmond Tutu Umro je Desmond Tutu: Moralni div zaraznog osmijeha, junak borbe protiv apartheida i neumorni borac za "duginu naciju"

Na putu prema Africi, Papa je kazao da se 'problem AIDS-a ne može riješiti dijeljenjem prezervativa' te da 'naprotiv, njihova uporaba pogoršava problem'. 'Izjavivši da prezervativi pogoršavaju problem AIDS-a, Papa je javno iskrivio znanstveni dokaz radi promicanja katoličke doktrine o tom pitanju', piše The Lancet u uvodniku. 'Nejasno je je li do Papine pogreške došlo iz neznanja ili se radilo o namjernom pokušaju manipuliranja znanošću radi veličanja katoličke ideologije', dodaje se u časopisu.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju