Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Istraživači sa sveučilišta u Kölnu otkrili su što najviše kod gledatelja u kinu otežava registriranje reklama koje se prikazuju prije filma.


Loša vijest za oglašivače - jedenje kokica u kinu otežava pamćenje reklamnih poruka koje se prikazuju prije filma, pokazalo je istraživanje stručnjaka s kelnskog sveučilišta koje prenosi BBC.

Vezani članci Ekskluzivno istraživanje Osijek Ekskluzivno istraživanje Dnevnika Nove TV: U utrci za Osijek sedam kandidata, jedan se ipak posebno ističe Mislav Bago Rezultati istraživanja: U Dnevniku Nove TV doznajte kako stoje kandidati za čelo Rijeke i Osijeka

Znanstvenici su otkrili da gledatelji pamte imena proizvoda tako što ustima simuliraju njihov izgovor, a taj 'unutarnji' govor ometen je žvakanjem i stoga reklame postaju neučinkovite.

>> Najbolji aparat za kokice ikad!

Rezultati istraživanja objavljeni su u časopisu Journal of Consumer Psychology.

Kako bi istražili utjecaj jedenja kokica na pamćenje stručnjaci su 96 ispitanika poslali u kino kako bi gledali film kojem prethodi serija reklama. Polovica ispitanika dobila je kokice, a druga polovica dobila je malu kockicu šećera.

Prikazane su stvarne reklame koje su njemačkim gledateljima nepoznate, poput reklame za danski maslac Lurpak, a potom je ispitano njihovo prisjećanje sadržaja reklama tako što su im ponuđeni proizvodi - od onih čije su reklame gledali do potpuno nepoznatih.

Skupina koja je dobila šećerne kockice pokazivala je veći interes za reklamiranim proizvodima dok je skupina na kokicama bila za njih jednako zainteresirana kao i za potpuno nepoznate proizvode.

'Ovo istraživanje pokazuje da prodaja slatkiša u kinima potkopava napore u reklamiranju', kaže Sascha Topolinski, jedan od znanstvenika koji je sudjelovao u istraživanju. (Hina)

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook