Potrošnja na oglašavanje u američkoj predsjedničkoj kampanji do sada je premašila 800 milijuna dolara, a tim će tempom do izbora doći do blizu jedne milijarde dolara, izvijestio je u četvrtak NBC analizirajući podatke tvrtke za kupnju oglasnog prostora SMG Delta.
Pročitajte i ovo
Nakon poraza
Posljednji Romneyjev gaf: Pokrenuo 'predsjedničku' web stranicu
Vratio se u Washington
Obami i dalje stižu čestitke, ali i nova očekivanja
>> Romney: 'Primao sam čitave registratore pune žena'
Do sada je 807 milijuna dolara potrošeno na političke oglase za radio i televiziju, za lokalne i nacionalne mreže i kablovsko i zemaljsko emitiranje.
Obamin izborni stožer potrošio je gotovo 300 milijuna dolara, a zajedno s odborom za političku akciju (super PAC) "Prioriteti SAD-a" i drugim skupinama koje ga podupiru, ukupno 352 milijuna dolara. Stožer njegovog republikanskog protukandidata Mitta Romneya potrošio je 164 milijuna, a zajedno sa skupinama za potporu, ukupno 455 milijuna dolara.
Odbori za političku akciju koji podupiru Romneya, na čijem je čelu Karl Rove, nekadašnji izborni strateg Georgea W. Busha, "Američka raskrižja" i "Raskrižja GPS" u oglašavanje su uložila 124 milijuna dolara. "Američka raskrižja" samo su prošloga tjedna kupila oglasnog prostora za 11 milijuna dolara.
Ostali veliki potrošači u Romneyevoj kampanji su odbori za političku akciju "Obnovimo našu budućnost" sa 69 milijuna, "Amerikanci za blagostanje" s 46 milijuna i "Amerikanci za sigurnost zaposlenja" s devet milijuna, te stranački Republikanski nacionalni odbor (RNC) s 24 milijuna USD.
Savezne države u kojima se najviše troši na oglašavanje su one s najviše birača i elektora među državama s neizvjesnim ishodom izbora - Florida, Ohio i Virginia, gdje je utrošeno više od polovice svih sredstava - 452 milijuna dolara.
U posljednja tri tjedna Ohio se približio Floridi na prvom mjestu. Florida i dalje vodi sa 166 milijuna dolara, a slijede Ohio sa 160 milijuna i Virginia sa 126 milijuna dolara. (Hina)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook