Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Rad u životu građana Njemačke igra veliku ulogu, te bi u slučaju velikog dobitka na lutriji samo 20 posto Nijemaca dalo otkaz, proizlazi iz studije o odnosu prema radu Zaklade Bertelsmann objavljene u petak.


"Rad je vrlo važan u životu Nijemaca i nalazi se na drugom mjestu po važnosti nakon obitelji i partnera", proizlazi iz studije "Radne i životne perspektive u Njemačkoj" što ga je u petak objavila Zaklada Bertelsmann.

Vezani članci Vlak u Njemačkoj, ilustracija Braća poginula u željezničkoj nesreći u Njemačkoj: "Žurili su se i prošli prugu iako je rampa bila spuštena" Koronavirus Njemačka zbog korone u gradovima uvodi posebne mjere, među njima i zabrana konzumacije alkohola

Na ljestvici od 1 do 100, rad se po važnosti s 34 boda nalazi na drugom mjestu poslije obitelji i partnera (39 bodova). Životni segment slobodno vrijeme se nalazi na trećem mjestu s 20 a društveni angažman na četvrtom sa sedam bodova. Iz studije, koja je nastala u suradnji s Društvom za istraživanje potrošača (GfK), proizlazi da ja sam rad važniji od novca.

Njemački "ekonomski mudraci": 'Izbjeglice nisu financijski teret'

"Čak i u slučaju visoke potpore za nezaposlene, tri četvrtine ispitanih i dalje bi radije odlazilo na posao nego od države primalo novac", stoji u studiji. Slična je situacija i s iznenadnim velikim novčanim dobitkom. Samo 20 posto nakon dobitka bi dalo otkaz i više ne bi radilo.

Za 67 posto ispitanih siguran posao je od velike važnosti. Istodobno se i velik broj ispitanih slaže s tvrdnjom da je u tijeku radnog vijeka vrlo važna daljnja izobrazba ili specijalizacija.

No u ovom segmentu su primjetne velike razlike s obzirom na životnu dob i kvalifikaciju. Dok mladi i dobro obrazovani u 62 posto slučajeva podržavaju mjere dodatne kvalifikacije, spremnost na daljnju izobrazbu je kod starijih i manje kvalificiranih s 45 posto osjetno niža.

Zaklada Bertelsmann iz vestfalijskog gradića Gueterslohea je tijesno povezana s istoimenim medijskim koncernom Betelsmann koji je većinski vlasnik poznatih njemačkih medijskih kuća i redovito izdaje društveno-relevantne studije. (Hina)

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook