Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Rad u životu građana Njemačke igra veliku ulogu, te bi u slučaju velikog dobitka na lutriji samo 20 posto Nijemaca dalo otkaz, proizlazi iz studije o odnosu prema radu Zaklade Bertelsmann objavljene u petak.


"Rad je vrlo važan u životu Nijemaca i nalazi se na drugom mjestu po važnosti nakon obitelji i partnera", proizlazi iz studije "Radne i životne perspektive u Njemačkoj" što ga je u petak objavila Zaklada Bertelsmann.

Vezani članci Koronavirus u Berlinu Njemačka bilježi najveći porast dnevnog broja zaraženih od siječnja: Gotovo 30 tisuća novooboljelih, ali neke regije ne žele oštrije mjere Cijepljenje protiv koronavirusa, ilustracija Građani mlađi od 60 godina koji su primili AstraZenecu ponovljenu dozu dobit će od drugog proizvođača

Na ljestvici od 1 do 100, rad se po važnosti s 34 boda nalazi na drugom mjestu poslije obitelji i partnera (39 bodova). Životni segment slobodno vrijeme se nalazi na trećem mjestu s 20 a društveni angažman na četvrtom sa sedam bodova. Iz studije, koja je nastala u suradnji s Društvom za istraživanje potrošača (GfK), proizlazi da ja sam rad važniji od novca.

Njemački "ekonomski mudraci": 'Izbjeglice nisu financijski teret'

"Čak i u slučaju visoke potpore za nezaposlene, tri četvrtine ispitanih i dalje bi radije odlazilo na posao nego od države primalo novac", stoji u studiji. Slična je situacija i s iznenadnim velikim novčanim dobitkom. Samo 20 posto nakon dobitka bi dalo otkaz i više ne bi radilo.

Za 67 posto ispitanih siguran posao je od velike važnosti. Istodobno se i velik broj ispitanih slaže s tvrdnjom da je u tijeku radnog vijeka vrlo važna daljnja izobrazba ili specijalizacija.

No u ovom segmentu su primjetne velike razlike s obzirom na životnu dob i kvalifikaciju. Dok mladi i dobro obrazovani u 62 posto slučajeva podržavaju mjere dodatne kvalifikacije, spremnost na daljnju izobrazbu je kod starijih i manje kvalificiranih s 45 posto osjetno niža.

Zaklada Bertelsmann iz vestfalijskog gradića Gueterslohea je tijesno povezana s istoimenim medijskim koncernom Betelsmann koji je većinski vlasnik poznatih njemačkih medijskih kuća i redovito izdaje društveno-relevantne studije. (Hina)

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook