NASA i Kepler

Otkriven novi planetarni sustav sličan našem: Osam planeta kruži oko zvijezde veće od Sunca

NASA otkrila planetarni sustav sličan našem (Screenshot NASA)
Aktualno Galerija +0 NASA otkrila planetarni sustav sličan našem (Screenshot NASA) Galerija 1/1 >>
NASA je objavila da je otkrila novi planetarni sustav sličan našem. Osam planeta kruži oko zvijezde Kepler 90.

NASA je objavila da je uz pomoć teleskopa Kepler pronašla planetarni sustav s jednakim brojem planeta kao u našem Sunčevu sustavu. Keplerovim teleskopom ranije je otkrila sedam planeta koji kruže oko zvijezde Kepler 90, koja izgleda kao Sunce. Međutim, znanstvenici su sada otkrili i osmi planet u sustavu pomoću Googleove tehnologije umjetne inteligencije.

Novootkriveni planetarni sustav formiran je oko zvijezde koju su NASA-ini stručnjaci nazvali Kepler 90. Veća je i toplija od sunca, a nalazi se oko 2500 svjetlosnih godina udaljena od Zemlje, u konstelaciji Draca.

Planeti u otkrivenom planetarnom sustavu mnogo su bliže jedan drugom nego planeti u našem sustavu, ali on je vrlo stabilan.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Jesmo li sami u svemiru? OTKRIĆE ZA POVIJESNE UDŽBENIKE Odgovori na 7 najvažnijih pitanja o Proximi b Slika nije dostupna Najveći pojedinačni nalaz VELIKA STVAR - NASA objavila detalje o novom značajnom otkriću

"Sustav zvijezde Kepler 90 je poput miniverzije našeg solarnog sustava. Maleni su planeti unutra, a veliki izvana, no mnogo su bliže jedan drugome nego u našem sustavu", izjavio je NASA-in astronom Andrew Vanderburg.

Dodao je da ovo "gotovo sigurno nije posljednji otkriveni sustav s osam planeta".
Sustav Kepler 90 nije dobar kandidat za pronalaženje života, ali novo otkriće navodi na pretpostavku da bi znanstvenici mogli pronaći mnogo više planeta nego što su do sada očekivali pomoću nove računalne analize ranije prikupljenih podataka.