Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Duboki džepovi

Kina mami proizvođače luksuznih proizvoda

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Kina je postala obećana zemlja za luksuzne brendove. Iako je većina stanovništva siromašna, bogataši nemilice troše. Tržište skupocjenih proizvoda premašilo je devet milijardi dolara na godinu.

Vreva kineskih velegradova sve više mami proizvođače luksuznih proizvoda. Ne zbog jeftine radne snage, već dubokih džepova bogataša. Torbice, odjeća, obuća, nakit. Luksuznim su proizvodima ipak čini se sklonije žene. 'Jer stvari koje se prodaju pod luksuznim brendovima imaju bolju kvalitetu i stil. Žene također pokazuju više taštine i mislim da će općenito žene kupovati', rekla je jedna studentica.

Pročitajte i ovo Fortenova grupa Belje, Pik, Vupik i drugi Fortenova ispituje interes za prodaju važnog poslovnog područja: Bitno im je očuvati zaposlenost i tradiciju Ilustracija Jačanje sigurnosti Amerika odobrila prodaju još osam helikoptera Black Hawk Hrvatskoj

Kinezi su tek počeli otkrivati luksuzne proizvode, pa proizvođači brendirane robe zadovoljno trljaju ruke. Kinu je zaobišla globalna kriza. Kinezi kupuju sve ono zbog čega i najbogatiji zapadnjaci s velikim oprezom posežu u novčanik.

'To se zapravo dogodilo prije nekoliko godina, uoči krize. Tada smo odlučili prebaciti resurse sa zapada na istok, posebno u Kinu i druge zemlje poput Tajvana i Hong Konga. Mislim da je to bio hrabar potez. Bili smo u pravu jer ostvarujemo rast od 30 posto svake godine', rekao je Gildo Zegna, izvršni direktor Zegne.

Trend bi se mogao nastaviti. Strane kompanije su uglavnom prisutne samo u najvećim gradovima poput Pekinga ili Šangaja. 'Najbrži rast se zapravo događa u Čengduu, Harbinu, Dalianu. Potrošači ondje imaju veoma visoka primanja i tamo je mnogo novih milijardera. Trenutačno je u Kini gotovo 80 milijardera', kazao je Shalin Rein, direktor agencije za istraživanje tržišta.

Proizvođači su posebno zadovoljni što su potrošači mlađi od onih na zapadu. U trgovine s razvikanim brendovima uglavnom ulaze mladi između 25 i 35 godina. Takvi su često spremniji potrošiti dolar više.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene