Gotovo trećina djevojčica ‘gotovo uvijek’ brine se o tome koliko su bucmaste, dok njih 18 posto brine ‘ponekad’ o tome kako izgledaju, otkrili su istraživači sa Sveučilišta Central Florda, piše Metro. Međutim, sliku o sebi djeca nisu stvorila na temelju mršavih likova iz crtića, već oglasa i programa u kojima gostuju stvarne žene koje su za potrebe medija dotjerane do savršenstva, otkrio je tim sa Sveučilišta Central Florida objavljenog u časopisu ‘British Journal of Developmental Psychology’.
Pročitajte i ovo
DOMINACIJA NATO NACIJA
Velika studija pokazala da je NATO vojno superioran Rusiji u svemu osim u jednome
"To je možda taj mentalitet"
Nisu samo stranci, mnogi su diskriminirani: "Kad se pojaviš, kao da te nema, ne gledaju te više u oči"
Idealiziraju pretjeranu mršavost
Za potrebe studije, polovica od 121 djevojčice u dobi od tri do šest godina gledale su animirane filmove poput Pepeljuge u kojima se pojavljuju lijepi likovi o čijem se izgledu vodio dijalog koji je komentirao njihovu ljepotu koja ih čini najboljim likovima u gradu. Druga je skupina gledala dijelove animiranih dječjih filmova koji nisu sadržavali takve dijaloge. Nakon odgledanih filmova postojalo je veoma malo razlike u stavovima prema ljepoti tijela. ‘Moramo pomoći djeci da zanemare utjecaj slika o ljepoti, naročito pretjeranoj mršavosti koju vide i idealiziraju. Treba ih poticati da preispitaju koliko bi izgled trebao biti dio samopouzdanja. Djeci treba pomoći u izgradnji pozitivne slike o samima sebi’, rekla je voditeljica istraživačkog tima Stacey Tantleff-Dunn.