Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Ugašen joj signal

Grčka javna televizija radi preko kanala Komunističke stranke!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Zaposlenici grčke javne tv postaje ERT, čije je emitiranje zaustavila vlada jučer navečer, nastavili su s emisijama u srijedu ujutro, putem interneta i lokalnog kanala koji im je ustupila Komunistička stranka.

Grčka vladajuća konzervativna stranka jučer je neočekivano obznanila je kako će privremeno obustaviti rad državne televizije i radija. Ova vijest dočekana je s šokom kod građana, ali i kod sindikalista koalicijskih partnera. Signali svih kanala ugašeni su kasno sinoć.

Pročitajte i ovo Pljačka zlatarnice u Grčkoj Ukrali robu od 315.000 eura VIDEO Kamera snimila krađu koju su izveli srpski Pink Panteri: Lopov puzao po podu da ne bi aktivirao alarm Nebo u Grčkoj - 3 marsovski prizori FOTO Nestvarni prizori u Grčkoj: Ova nepogoda mogla bi doći i do Hrvatske

Suspendirano je 2.500 zaposlenika sva dok se tvrtka dovoljno financijski ne oporavi. Upravo zbog toga nije precizno definiran period 'gašenja javne televizije', a vlada je ovu odluku donijela zbog rezanja troškova kako bi se smanjio vanjski dug.

>> Grčka gasi državnu televiziju!

Unatoč gašenju signala zaposlenici ERT-a nastavili su s emisijama i danas ujutro i to putem interneta i lokalnog kanala koji im je ustupila Komunistička stranka.

Na internetskoj adresi www.ert.gr i lokalnoj postaji 902 koja pripada Komunističkoj stranci KKE, o tome što ih je zadesilo dan ranije raspravljaju novinari postaje. Predsjednik sindikata zaposlenih Panayotis Kalfayanis pozvao je na zauzimanje zgrade i kazao da će se "obratiti europskom i grčkom pravosuđu".

'Iako žele uništiti demokraciju, zakoni se još primjenjuju i borit ću se', kazao je on. On se nada, kao i šef oporbe radikalne ljevice Syriza Alexis Tsipras, da će postići povlačenje hitnog ukaza koji su prethodnog dana potpisali jedino ministri Nove demokracije, jedne od triju stranki vladine koalicije. Svi sadašnji zaposlenici, kojih je 2.700 po informacijama grčkih medija, primat će naknadu i moći će podnijeti molbu za posao u novoj organizaciji, kazao je. ERT je u vlasništvu više državnih tijela koja se moraju restrukturirati, po dokumentu koji su potpisali Grčka i njezini zajmodavci.

U međuvremenu grčka je vlada najavila da će ERT nastaviti s radom za nekoliko tjedana kad se dovrši restrukturiranje. Glasnogovornik Kedikoglu je rekao Reutersu da je o zatvaranju odlučeno prije nekoliko tjedana i da ta odluka nema nikakve veze s neuspješnom prodajom plinske tvrtke DEPA ili s inspekcijom EU-a i MMF-a u Ateni. (T.V./Hina)

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene